Ziaja, anty-perspirant w kremie soft

28 Comments



Witajcie! Dziś parę słów o antyperspirancie, którego kupiłam dzień przed wyjazdem do Niemiec, a mianowicie antyperspiranty w kremie z firmy Ziaja. Szczerze mówiąc wzięłam go jako pierwszy lepszy antyperspirant. Nie zastanawiałam się długo, bo pomyślałam, że Ziaja ma dobre kosmetyki, które nie podrażniały mojej skóry i nie robiły jej krzywdy. No i urzekł mnie te fioletowe napisy na opakowaniu, bo jestem wielką fanką tego koloru :-).

OBIETNICE PRODUCENTA:

Działanie antyhydrotyczne:  Skutecznie ogranicza wydzielanie potu. 
Działanie deodoryzujące: Neutralizuje zapach potu i zapewnia długotrwale uczucie świeżości. 
Łagodny dla skóry. Bez konserwantów. Bezalergenowa ilość kompozycji zapachowej. Nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników. Nie pozostawia śladów na ubraniu. 


SKŁAD:

1. Aqua - woda.



2. Aluminum Chlorohydrate (Hydrat chlorku glinu) -Pochodzenia mineralnego. Sól rozpuszczalna w wodzie, która ma silne działanie ściągające. W 15% stężeniu służy do produkcji antyperspirantów (używana w kosmetyce w środkach dezodorujących, redukuje tworzenie się potu).



3. Cyclopentasiloxane (Cyklopentasiloksan) -  Zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody.



4. PPG-15 Stearyl Ether - susbtancja zmiękczająca i stabilizująca, może zatykać pory skórne.



5. Steareth-2 - Substancja zwilżająca, renatłuszczająca.



6. Parfum - Substancje zapachowe.



7. Steareth-21 - Substancja myjąca - usuwa zanieczyszczenia z powierzchni włosów i skóry.



8. Glyceryl Caprylate - Stosowany w formie nierozcieńczonej może powodować powstawanie zaskórników. Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na ich powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje skórę i włosy.





MOJA OPINIA:
Ta "kulka" na samym początku powitała mnie ładnym, delikatnym zapachem, który utrzymuje się cały dzień.  Specjalnie użyłam go na świeżo zdepilowaną skórę pod pachami, aby sprawdzić czy naprawdę nie ma w nim alkoholu i nie będzie podrażniać. Nic takiego nie wystąpiło, co więcej skóra lepiej się goi i nie było żadnych zaczerwienień. Co do ograniczania wydzielania potu, z pewnością na początku działa bardzo dobrze, ale z czasem w ciągu dnia te właściwości przestają działać, jednak wydzielanie potu jest o wiele mniejsze niż, gdybym nie użyła tego kosmetyku tylko inny. Nie mniej pod koniec dnia i tak czuję się świeżo. Nie zostawia śladów na ubraniu, nawet jeśli tak jak ja w Niemczech, ubierałam koszulki na dopiero co nałożony produkt. 



60 ml kosztuje ok. 7 zł. 



Aktualizacja włosów - sierpień 2014.




Jak widać moje włosy nie są ani proste, ani falowane czy kręcone. Taki misz masz w zależności od pogody. Nie mniej jednak z długości jestem zadowolona, bo czekałam na nią cztery lata po obcięciu włosów do uszu, czyli moim największym błędzie. Są świeżo po myciu więc dziwnie się układają.


28 komentarzy:

  1. Ciekawa ta kulka chociaż ja raczej wolę spraye :) jedynym wyjatkiem jest bloker ;)
    Włosy jakie długie!!! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi spraye nie przypadły do gustu, bo za szybko je marnuje ;D
      Krótkie mam włosy ;p

      Usuń
    2. Faktycznie, spraye się kończą z prędkością światła :D

      Usuń
    3. No właśnie ;D. U mnie jest to parę dni ;D

      Usuń
  2. ładne włosy, mnie bloker uczulił, a tej kulki nie miałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie nie używałam blokera, także się nie wypowiem ;)

      Usuń
  3. Lubię te antyperspiranty, wypróbowałam chyba wszystkie dostępne opcje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie próbowałam tego jednego, ale mam zamiar kupić resztę ;)

      Usuń
  4. Fajne włoski ;) Ja też wolę spray xD

    Co powiesz na wspólną obserwację???
    Zapraszam do mnie ;)
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótkie, a nie fajne ;D. A ja nie lubię sprayów ;D

      Usuń
  5. Ja używam antypotów w dezodorancie i póki co nie zamierzam zmieniać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się każdy dezodorant kończy po paru dniach, więc taka opcja odpada. Najlepszym rozwiązaniem jest kulka, bo starcza na dużo dłużej ;)

      Usuń
  6. Z Ziaji miałam tylko bloker, ale nie przekonał mnie do siebie na dłuższą metę ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blokera kupię jak tylko skończy mi się soft ;p

      Usuń
  7. Rzadko kupuję kosmetyki Ziaji, ale włoski masz bardzo ładne :) Moje też nie są ani proste, ani kręcone, takie dziwne hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włoski własnie pofarbowałam ;pp

      Usuń
    2. jaką farbą farbowałaś? :)

      Usuń
    3. Garnier color naturals - bardzo bardzo jasny blond ;D. Ale taki bardzo bardzo nie wyszedl ;pp

      Usuń
    4. Lubię farby Garniera tylko, że ja zawsze farbowałam Nutrisem 100 lub 101 :)

      Usuń
    5. Mi wyszedł kolor inny od tego, który miał wyjść ale chyba nie jest tak źle. Jak będzie jutro dobre światło naturalne to zrobię zdjęcia ;pp

      Usuń
  8. Niestety, nie przepadam za antyperspirantami w kulce. I głównie z tego powodu - nie miałam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam go jeszcze, ale pewnie za jakiś czas się skuszę :)
    miałam bloker i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest idealny ;) Bloker kupię, gdy ten mój się skończy;)

      Usuń
  10. Mialam bloker z ziaja i bylam zadowolona :) teraz ten wypróbuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo zadowolona z tego, teraz chcę kupić blokera ;)

      Usuń
  11. Chyba lubię wszystkie kosmetyki z ziaji jakie są dostępne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.