Bourjois, Volume Glamour, mascara ultra-volumateur

48 Comments
Ciągle szukam swojego jeśli chodzi o tusz do rzęs. Mam dość długie rzęsy, ale nie są one zbyt gęste, więc najbardziej zależy mi na pogrubieniu. Jedną z moich ulubionych maskar jest ta z BOURJOIS Volume Glamour, mascara ultra-volumateur.




OBIETNICE PRODUCENTA:
# Podwaja objętość rzęs już po pierwszej aplikacji.
# Podkreśla głębię oczu i nadaje im intensywności.

Zalety maskary Bourjois Volume Glamour:
* rzęsy są wyraźnie pogrubione, wydłużone i rozczesane,
* składniki tuszu nie tylko nadają kolor rzęsom, ale również chronią je,
pielegnują i odżywiają,
* włókna szczoteczki dokładnie podkręcają rzęsy,
* formuła tuszu została wzbogacona witaminą B,
* tusz jest trwały, nie rozmazuje się i nie osypuje.

Testowany przez okulistów.

OPAKOWANIE:
Tusz znajduje się w dwukolorowej tubce. Zakrętka jest złoto-miedziana, pozostała część czarna. W środku znajdziemy prostą, klasyczną szczoteczkę, na końcu której czasami zbiera się zbyt dużo tuszu, ale łatwo go usunąć o szyjkę opakowania.




KOLOR/ZAPACH:
Czarny. Czy wyczuwam jakiś zapach? Chyba przez moją fantazję do kwiatów wyczuwam lekki ich aromat pomieszany z zapachem tuszu.


MOJA OPINIA:

Producent zapewnia o pogrubieniu, o co mi chodziło, ale już po szczoteczce widać, że bardziej wydłuża. Nie mniej jest to jedna z moich ulubionych maskar. Podoba mi się jak rozdziela rzęsy i ich nie skleja. Rzęsy się nie kruszą i nie są sztywne, a sam tusz się nie osypuje i nie tworzy grudek. Nie ma żadnych problemów ze zmywaniem. Nie uczula.

Lubię łączyć go z tuszem ASTORA Big&Beautiful&BOOM!, bo wspaniale ze sobą współpracują.




Można go zakupić w ROSSMANNIE za ok. 35 zł. 


48 komentarzy:

  1. Bardzo ładny efekt :) Pamiętam, że moja mama go miała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, chociaż ja gustuję w grubszych szczoteczkach :)
    Obserwuję+ zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię grube, konkretne szczoty, ale ta mi w ogóle nie przeszkadza :D.
      Na pewno będę Cię dość często odwiedzać ;))

      Usuń
  3. Zastanawiałam się ostatnio nad nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wolisz mieć rzęsy bardziej wydłużone niż pogrubione to jest bardzo fajna :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wolałabym coś bardziej mocnego i wyraźnego :)

      Usuń
  5. Dobrze jest poczytać Twoje opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze to nie widać jakiegoś spektakularnego efektu, sama masz długie rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam mascary z tej firmy, bo szczerze przyznam nie specjalnie lubię kolorówkę bourjois ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy kosmetyk z tej firmy :)).

      Usuń
  8. Nigdy nie mialam nic z bourjois ale moze kiedys kupie ;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma naprawdę ciekawa i kosmetyki ma całkiem w porządku :))

      Usuń
  9. Efekt ładny, ale pogrubienia zbytnio nie ma, to prawda. Dobrze, że nie skleja! :)
    zapraszam do mnie o obserwuję http://biala-koszulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie z pogrubieniem nie za ciekawie, ale wydłuża wporządku :))

      Usuń
  10. Ja mam takie krótkie i cienkie rzęsy. :/


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wowww... Amazing result: LOVE it!!! And you have a great blog as well dear: FOLLOW you right now!!! Hope you like/follow my blog too!!! I'll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem ładny efekt daje, choć bez spektakularnego pogrubienia. Bardzo lubię kosmetyki Bourjois, ale tuszu od nich jeszcze żadnego nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wydłużenie jest w sam raz jak dla mnie :). Też lubię ich kosmetyki ;))

      Usuń
  13. piękny blog <3 zakochałam się i lece czytać kolejne posty ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny efekt, choć raczej słabo pogrubia. Ale wygląda raczej naturalnie i to mu się chwali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogrubia słabo, ale bardzo go lubię :-)

      Usuń
  15. Efekt jest świetny, bardzo ładnie wydłuża rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ale zmiana! Widać,że jest dobry! :)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :D. Ładnie mi wydłużył rzęsy, chociaż szkoda, że nie pogrubia :)

      Usuń
  17. Super efekt daje, chociaż cena dość wysoka :)) do tego bardzo podoba mi się szczoteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena dosc wysoka, ale mysle, ze efekt jest tego wart:-)

      Usuń
  18. fajnie, naturalnie wygląda na rzęsach:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. No czy taki delikatny to nie wiem :D, bo wydłużył je dość mocno ;)

      Usuń
  20. podoba mi się efekt, naturalny ale widoczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.