Wibo, gel like, lakier do paznokci

74 Comments

OBIETNICE PRODUCENTA:
Lakier do paznokci z formułą imitującą lakier żelowy.

OPAKOWANIE:
Typowe dla lakierów WIBO małe i prostokątne. Pędzelek krótki, wąski i prosto ścięty. 




KONSYSTENCJA:
Imitacja żelu, kremowa,

KOLOR/ZAPACH:
Mięta wpadająca w błękit.

MOJA OPINIA:
Kupiłam go rok temu tylko dla tego koloru, bo bardzo nie lubię buteleczek i pędzelków WIBO. Miałam nadzieję, ze na paznokciach będzie równie ładny co w opakowaniu i nie wygląda on źle, ale malowanie było dla mnie istną katorgą. Smuży jak cholera :-).  

Malowałam nim na wszystkie możliwe sposoby, ale te smugi sprawiły, że leży ciągle w szafie i spędzi tam jeszcze długi czas, aż moje paznokcie będą miały wystarczającą długość na ombre, do którego całkiem fajnie się nadaje. 



Trochę długo czekałam, aż coś o nim napiszę, bo jak zaczęła się moja historia z żelami, to zapomniałam o nim. Nie ma go już chyba w sprzedaży ;)







74 komentarze:

  1. pamiętam jak był szał na mięte i nigdzie nie można było dostać takich odcieni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor, mimo, że moda na miętowe paznokcie minęła mi nadal strasznie się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i moda na miętowe paznokcie minęła, to wciąż jest obecna w ubraniach ;-). Nie mniej, ja jakoś miętę noszę tylko we wiosnę i lato ;-)

      Usuń
  3. Kolor ładny, ale na moich paznokciach jest za mdły ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich jest w sam raz, ale przez to cholernie smuży, to nie lubię nim malować ;p

      Usuń
  4. Kolorek jest śliczny, choć też średnio polubiłam się z lakierami z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się jakoś przekonać to tych pędzelków, bo wolę konkretne ;p

      Usuń
  5. Bardziej na wakacje niż na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też zależy, bo czasami warto sobie rozweselić paznokcie, a nie malować tylko ciemne kolorki :)

      Usuń
  6. miałam z tej serii jakiś pudrowo różowy i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi jakoś nie przypadł do gustu :)

      Usuń
  7. Kolor mi się podoba, ale nie lubię Wibo jeśli chodzi o lakiery :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Poza kolorem nie ma w nim nic cudownego ;-)

      Usuń
  9. kolorek jest śliczny :) lakiery rzeczywiście juz dawno wycofali ze sprzedaży, ale to chyba dobrze skoro smuży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widuję go już nigdzie, więc wycofali ;-).

      Usuń
  10. Kolor piekny :) brakuje mi takiego w mojej kolekcji :( szkoda tylko że smuży

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolor. Taki delikatny. Szkoda, że go nie ma w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek jest naprawdę ciekawy, mi się na pewno przyda do zdobień świątecznych, ale niestety smuży, więc cięzko jest nim operować ;-)

      Usuń
  12. Szkoda, że go już nie ma, bo kolorek jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo jest podobnych kolorków wśród lakierów ;-)

      Usuń
  13. Kolor jest naprawdę ciekawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor :-) Mam inny odcień z tej serii, ale jakość tych lakierów mi raczej nie odpowiada ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam go, ale malowanie to faktycznie jest straszne i to wysychanie. albo co najmniej fakt, że on nigdy chyba nie wysycha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na paznokciach wysychał i to dość szybko ;-)

      Usuń
  16. Kolor ładny, ale ja do Wibo podchodzę jak pies do jeża ;) kuszą kolorami i ceną, ale sama jakość lakierów sprawia, że sobie je podarowałam. Zdecydowanie lepiej kupić coś z Golden Rose chociażby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie cięzko jest dostać lakiery GR. Chyba, że w małych drogeriach, ale od czasu gdy zamknęli moją ulubioną to rzadko je kupuję ;-)

      Usuń
    2. U mnie też bieda, ale od czego jest sklep internetowy (zwł. gdy się zamawia z kimś na spółkę) :)

      Usuń
    3. Nie zamawiałam jeszcze ze sklepu od nich, ale muszę to zmienić ;p

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Kolorek może i ładny, ale aplikacja nie ;)

      Usuń
  18. jeden z moich ulubionych kolorków:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam mięte, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne były kolory w tej serii, ale właśnie pamiętam wiele opinii o kiepskiej konsystencji dlatego ostatecznie nie kupiłam żadnego, chociaż lakiery Wibo ogólnie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, konsystencja nie zachwyca.

      Usuń
  21. Kolorek ładny, szkoda, że smuży :( ja mam kilka tych żelkowych lakierów Wibo, ale fajnie się spisywały, nooo może trochę dłużej schły niż normalne lakiery, ale jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na paznokciach schną dość szybko ;-)

      Usuń
  22. Szkoda, że smuży, bo w opakowaniu kolor ma przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, bo kolor jest naprawdę fajny ;-))

      Usuń
  23. Kojarzę te lakiery, ale nie miałam okazji ich próbować :) uwielbiam lakiery do paznokci, ale mam ich już tyle, że masakra. Miliony odcieni, powtarzające się kolory też. No ale - muszą być! :D

    ____________
    a Ty? bierzesz już udział w rozdaniu? :)

    http://wyprobuj.blogspot.com/2014/10/konkurs-wygraj-bon-o-wartosci-100-do.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się znowu przerzuciło na żele ;-)), więc odstawiłam lakiery :)

      Usuń
  24. Hello! Nice blog!
    Follow me and I will follow back)

    Follow this blog please! My Blog: violaceous_flavor
    Write me if you follow me)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten kolor bardzo ładnie wygląda!

    http://little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. żałuje że już ich nie ma w ofercie bo jeszcze bym skusiła sie na dwa kolorki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam tylko ten i jesli reszta smużyła tak bardzo to cieszę się, że nie kupiłam innych kolorów :)

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, ale konsystencja do bani :)

      Usuń
  28. Mam ten lakier i chociaż też kolor mi się podoba, to malowanie nim paznokci jest' dla mnie istnym koszmarem. Szkoda, że te lakiery nie miały lepszej jakości, bo przecież inne serie Wibo czy Lovely nie sprawiają tylu kłopotów. Szkoda bo odcienie linii Gel Like były naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne z WIBO są naprawdę świetne, tylko ta seria była taka słaba :)

      Usuń
  29. Kocham miętowy, a ten lakier jest śliczny *_* mam miętowy bluzę i wiem ze by pasował ;)
    http://myfashionforeverblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam, nie pasowałby ten kolor do rej bluzy :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.