Wibo z Golden rose, czyli idealna zima na paznokciach.

66 Comments
Od czasu, gdy zaczął się projekt u Słonecznika zapragnęłam te zdobienia mieć na swoich paznokciach, więc czym prędzej zdjęłam żele i zaczęłam je zapuszczać, pomimo że dwa tygodnie robiłam na tipsach, trzeci za pewne też tam zrobię, ale nie mogłam się powstrzymać od pomalowania. Coś skusiło mnie w kolorach niebieskim i srebrnym i tak właśnie niebieściak WIBO i sreberko GR wylądowało na moich paznokciach. 









WIBO to dla mnie ideał wśród niebieskości pod każdym względem. Zawsze uwielbiałam takie odcienie i w tym przypadku zupełnie się nie zawiodłam, ale... trzeba mieć do niego mnóstwo cierpliwości - kryje dopiero przy 3-4 warstwie, więc to dość sporo, ale uważam, że jest wart tego poświęcenia. Konsystencją jest rzadki, przez co łatwo zalać skórki. Pędzelek cienki, ale nie jestem przekonana czy klasyczny jak przy innych lakierach. Zauważyłam, że jest on skośnie ścięty. Mnie, jako amatorskiej stylistce paznokci w ogóle to nie przeszkadza, a nawet cieszę się, ze taki jest. Wydawało mi się, że schnie dość szybko, ale jak się okazało na końcowe stwardnienie musimy troszkę poczekać, aby nie robił odbitek, co stało się u mnie. Myślałam, ze jest całkowicie suchy i położyłam się spać. Rankiem powitały mnie włosy odbite na lakierze :D. Nie chciałam go zmywać, więc zrobiłam z niego piaska, bo tego typu lakieru świetnie się do tego nadają, i nałożyłam cienką warstwę topu, a następnie za pomocą opuszka palca dotykałam go, aż uzyskałam odpowiedni dla mnie efekt :D. Wiem, mam takie głupie pomysły czasami, ale końcowy efekt mi się podobał bardziej niż wcześniejszy :D

Golden Rose PARIS to srebro. Dostałam go od koleżanki jeszcze w liceum, więc długo czekał na swoją premierę na blogu. Do odpowiedniego krycia wystarczą dwie warstwy, ale ja pomalowałam trzy, aby uzyskać głębszy efekt srebra. Jest nieco bardziej gęsty od WIBO, ale pędzelek ma równie wąski, tylko prosto ścięty. Schnie równie długo jak niebieściak i rano na nim również odbiły się moje włosy, więc postąpiłam podobnie jak z pierwszym lakierem. 
Użyłam go do zdobienia w II tygodniu u Słonecznika, bo fajnie imituje delikatne drobinki śniegu przy jednej warstwie na jakiejś bazy. 

Oba lakiery wytrzymały 4 dni bez odprysków, więc jestem zadowolona. Po zmyciu nie odbarwiły płytki, ale nałożyłam jako bazę EVELINE 8w1. 

Skojarzyły mi się z zimą, gdy tylko zobaczyłam jak prezentują się rano po mojej małej poprawce. Gdybym mogła, nosiłabym je cały czas, bo są mega urocze. Postanowiłam, że będą mi towarzyszyły w czasie świąt Bożego Narodzenia, bo oddają jego klimat :). 

Ponownie, jak w poprzednim poście, zapraszam Was do udziału w ZIMOWYM PROJEKCIE. Ruszamy w poniedziałek! :)


DO NASTĘPNEGO RAZU, BUZIAKI :-*.


66 komentarzy:

  1. Ten niebieski jest świetny : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne, "mroźne" połączenie kolorów na paznokciach. Podoba mi się taki zimowy manikiur. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobał, ale na razie nie chcę znowu nim malować, bo będę miala szkolenie z hybryd w czwartek, a dość długo trzyma się moja dziwna czerwień z MissSporty ;)

      Usuń
  3. Hm, mi się takie piaskowe nie podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie srebrnego i niebieskiego chyba zawsze dobrze wygląda :)
    Lubię takie kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że zawsze dobrze wygląda :). też bardzo je lubię :)

      Usuń
  5. niebieski cudny:) ale oba prezentują się fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię połączenia niebieskiego ze srebrem :)
    Golden Rose Paris kiedyś wpadło mi w ręce, ale tego z Wibo nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GR mam już długi czas, a ciągle jest w dobrej formie :))

      Usuń
  7. super razem wygladaja, bardzo mrozno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby tylko nie przyniosły tego mrozu, bo jak na razie jest tak strasznie zimnooo :)

      Usuń
  8. piękne zimowe połączenie. Jutro ma spaść śnieg :D Jednak wolałabym aby spadł na święta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niektórych częściach Polski już leży :D. U mnie nie padał i jak na razie się nie zanosi na to :D

      Usuń
    2. U mnie to samo, byle na święta spadł... bo tak beznadzieja. Święta bez śniegu to nie święta :/

      Usuń
    3. Zawsze czekam na świąteczny śnieg :D

      Usuń
  9. Superowy jest ten srebrny lakier, muszę sobie taki sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super się prezentują :) szczególnie ten srebrny!
    zapraszam na rozdanie! 3 osoby wygrywają ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :). Nie dziękuję i tak nie wygram :)

      Usuń
  11. Ładnie się prezentuje - typowo mroźne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Na Sylwester bym stawiała na czernie i złoto :)

      Usuń
  13. Ja z wibo mam właśnie złoty i srebrny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie mam złotego i srebrnego z WIBO :) Chociaż z chęcią bym kupiła :)

      Usuń
  14. Ten niebieski wyglada bardzo fajnie, takiego morskiego przyjemniczaka u mnie brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie był idealny jak go już zobaczyłam. tylko troszkę słabo kryje :)

      Usuń
  15. Zdecydowanie kojarzą się z zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To srebro śliczne ! Bo niebieski to nie moj typ : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Srebro to dla mnie taki typowy mroziak za oknem w zime :D

      Usuń
  17. Kiedy zobaczyłam te paznokcie od razu skojarzyły mi się z zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładniutkie ;)
    Bardzo lubię te lakiery Wibo, miałam 3 z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam niestety tylko ten niebieski :)

      Usuń
  19. Rzeczywiście, idealnie pasują na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny jest ten niebieski:) ja mam złoty z tej kolekcji i też fajnie się prezentuje na paznokciach :)dziękuję za zaproszenie do projektu,ale pisalam w poście w którym mnie zapraszałaś,ze zlamalam pazurka i na razie mam przymusową przerwę w malowaniu nad czym ubolewam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi sie bardzo podoba ;)). Nie ma sprawy .

      Usuń
  21. Śliczny jest ten niebieski, faktycznie to połączenie bardzo się kojarzy z zimą i świętami ;) A ja właśnie szukam srebrnego lakieru, muszę się za nim rozejrzeć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzialam dziś też swietny srebrny z DeniCarte :))

      Usuń
  22. Ten srebrny lakier super się prezentuje na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)). Dla mnie jest jednym z lepszych :)

      Usuń
  23. Ładne, ale dość mroźne połączenie. Huhu ha nasza zima zła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrozy są już, więc odpowiedni do pogody :)

      Usuń
  24. Bardzo mi się spodobał ten srebrny lakier. Mam w sumie podobny z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A i obserwuję :) http://okazjomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądają świetnie ;) Ja też muszę pomyśleć o jakichś świątecznych zdobieniach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.