Winter Wonderland - tydzień II projektu u Słonecznika.

54 Comments


Czytając temat kolejnego tygodnia projektu u Słonecznika od razu pomyślałam o tym co dla mnie jest najpiękniejszego zimą.

Taki mój mały śnieżny świat przed domem :)

Postawiłam na BAŁWANKA i ZAŚNIEŻONE CHOINKI z odrobiną lekkiej klasyki. Ale... na początek opiszę Wam czego użyłam do wykonania tego zdobienia:)

Farbki akrylowe i wachlarzyk poszły na pierwszy ogień. Przy ich pomocy na dwóch paznokciach zrobiłam ombre. Farbki są w kolorze nieba i granatu. Nie umiem się przestawić, aby gradient robić lakierami, bo wychodzi o wiele dłużej, a czasami brak mi cierpliwości :))





W czasie, gdy farbki schły na paznokciach, a dokładnie na dwóch, na pozostałych trzech za pomocą żelu w kolorze jeansu postanowiłam zrobić frencha. To co mnie ciągle denerwuje w tym odcieniu przez co rzadko go używam jest fakt, że aby pokrył całą płytkę należy wcześniej zaaplikować biały żel. 


Po wyschnięciu farbek, do którego przyczyniła mi się lampa do żeli, za pomocą gąbeczki i białego żelu namalowałam śnieg, a na trzech nałożyłam granatowy i jasnoniebieski brokat cieniując je.





Teraz zabrałam się za malowanie choinki czarną farbką pomieszaną z granatowym i białym żelem.



Po wykonaniu choinki wzięłam się za bałwanka. Miałam dwie opcje do wyboru: albo namalować go pędzelkiem albo sondą. Wygrało oczywiście to drugie. Biały żel pomieszałam z jasnoniebieskim i wykonałam dwa kółeczka, aby w jakiś sposób przypominało to zamierzały efekt :D





Po wyjęciu z lampy paznokci namalowałam czerwonym żelem szalik i nos, a granatowym kapelusz, guziczki i oczy. 



W momencie, gdy dwa paznokcie były gotowe, zabrałam się za dopieszczenie szczegółów trzech, które zostały z samym, frenchem. Za pomocą farbek akrylowych zmalowałam dwa płatki kwiatków i kropeczki białym żelem.

Kiedy wszytko było już gotowe dodałam odrobinę srebrnego lakieru z GR i całość przemalowałam topem.




Zauważyłam, że gdy na początku (czasami) nawet nie chce mi się zabrać za malowanie paznokci, to gdy zacznę tak się wkręcam, że żal mi gdy muszę kończyć. Martwię się, że mogę kiedyś przesadzić z ilością wszelkich ozdóbek i wyjdzie trochę kiczowato :D. 

A oto i mój efekt. Musicie mi po raz kolejny wybaczyć, że na nieszczęsnych tipsach, ale moje paznokcie nie mają odpowiedniej długości, aby je tak ozdobić:)




BAŁWANEK:


CHOINECZKA:


 MOJA KLASYKA INACZEJ:


I CAŁOŚĆ, UŻYTE RZECZY RAZEM Z PAZNOKCIAMI


Przypominam, że wciąż możecie się zgłaszać do mojego ZIMOWEGO PROJEKTU, który rusza w poniedziałek! Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.



Do zapisywania przygotowałam aplikację, odkrytą dzięki Słonecznikowi. :D



Z tego miejsca, przepraszam za jakość zdjęć, ale wciąż nie mogę znaleźć ładowarki do aparatu i zdjęcia nadal robię telefonem.



54 komentarze:

  1. Piękne zdobienia, przypominają,że zima już blisko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Taak, zima... nie mogę się juz doczekać :))

      Usuń
  2. ooo jak ślicznie! no widzisz, ja umiem tylko kropki robić xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie aż tak źle to na pewno nie jest :D

      Usuń
  3. Pytanko co do projektu - nie dałoby się go zacząć nieco później? :)) Np. jak się skończy u Frambuesy za 2 tygodnie... Chętnie bym dołączyła, ale wpisałam się jeszcze na 3 inne (w tym u Słonecznika) i obawiam się, że z kolejnym nie dam już rady ;(
    A dzisiejsze zdobienie super (zwłaszcza bałwanek:) Szkoda, że nie na własnych pazurkach, bo z pewnością wyglądałoby efektowniej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn jeśli chcesz możesz opuścić dwa tygodnie :). Nie ma żadnego problemu :))
      Na moich paznokciach będzie jeśli urosną do odpowiedniej długości :D

      Usuń
    2. to się wstępnie wpisałam :) chyba już mi kompletnie odbiło, ale co tam...

      Usuń
    3. Oj tam zaraz odbilo:). Czasami trzeba zaszaleć :D

      Usuń
    4. Moje "czasami" zamienia się w stan permanentny ;)

      Usuń
  4. Prześlicznie wyszło Ci to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)). Starałam się, żeby wyszło w miarę ok:D. Niestety, skończyła mi się biała farbka, bo wolałabym się nią bawić niż żelami, ale cóż... Muszę je znów w końcu kupić :)

      Usuń
  5. Jaki fajny bałwanek :D świetny pomysł :) Mam te laker z GR od paru lat i nadal dobrze się spisuje :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)). Też mam go dość długi czas i w porównaniu z innymi lakierami nie zgęstniał i ciagle świetnie maluje :))

      Usuń
  6. Wow nice work!!!
    would you like to follow each other? let me know. I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, thank you :))
      Yes, for sure! : D So, let's start ! :) Kisses from Poland , Asiulcowaa . ♥

      Usuń
    2. Thank you so much for your visit!!! I follow you!!!
      Have a nice day!!!:)))

      Usuń
  7. Bardzo ładnie Ci to wyszło :)
    Co do zimy to jej nie znoszę :/ Dla mnie cały rok mogłoby być lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Z zimą u mnie jest tak jak z latem :D. Może być o ile mrozy nie są tak duże jak temperatury latem ;p

      Usuń
  8. Super pomysł i wykonanie :) ja bym tak nie umiała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D. Umiałabyś, to nic trudnego :D. Jeśli tylko upoluję farby, będę malowała nimi :)

      Usuń
  9. Zawsze jak już się namęczę ze swoją pracą, to jestem z niej bardzo zadowolona, a potem widzę prace innych i moja się nawet nie umywa ;D W każdym razie prześliczny bałwanek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo:D. Zobaczyłam Twoją i o wiele bardziej się mi podobała niż moja :D. Dziękuję :))

      Usuń
    2. Dzięki Kochana ;) No to chyba mamy tę samą przypadłość ;D

      Usuń
  10. super pomysł i zdobienie masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Co do talentu to raczej bym się kłóciła :)).
      Twój nick bardzo mi się z Harrym Potterem kojarzy :D

      Usuń
  11. Bardzo podoba mi się efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdobienie, ehh śniegu! gdzie jestes?! :D Zgłaszam sie do projektu, a co! Dam rade :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też wyczekuję śniegu, ale wyszłam dziś na dwór to już tak mi nie było do śmiechu :D.
      Cieszę się, że się zgłaszasz :))

      Usuń
  13. Oooo, bałwanek jest przeuroczy ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny bałwan. Wszyscy już węszą zimę w powietrzu, a ja w tym roku kompletnie jej nie czuję. Z jednej strony wiem, że to już i lubię te motywy wszędzie, a z drugiej irytuje mnie, że jakoś nie współgra to z naszą aurą za oknem (choć za mrozem nie tęsknię).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też do mrozu mi nie tęskno, ale do śniegu już tak :))

      Usuń
    2. Śnieg tak, ale pod warunkiem, że jestem albo na spacerze w lesie, albo siedzę w ciepłym domu, z kawą koło kominka, w którym huczy ogień. :)

      Usuń
    3. Myślę dokładnie tak samo!:)

      Usuń
  15. Można jeszcze dołączyć do Twojego projektu? :) Z miłą chęcią wzięłabym udział

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.