Zimowy projekt

116 Comments
Dziś post z całkiem innej beczki, który dotyczyć będzie ZIMOWEGO PROJEKTU :D.

Zaczynając swoją przygodę  blogiem, a było to parę lat temu, urządzałam różne konkursy. Na samym początku dotyczyły one "grafiki komputerowej". Bardzo lubiłam patrzeć na prace dziewczyn i sama zawsze coś naskrobałam. Przenosząc się tutaj, na bloggera nie wiem dlaczego, ale cała zabawa w GIMPIE straciła, dla mnie, swój urok. Założyłam więc bloga o tematyce typowo kosmetycznej, bo z tym wiążę swoją przyszłość, ale nie o tym dziś mowa! :)

Wiele razy zazdrościłam dziewczynom różnych, ciekawych projektów. W głębi mojego serduszka chciałam utworzyć coś swojego. Nie wiem dlaczego, ale postawiłam na zimę. Być może spowodowane jest to tym, że w tym roku, jak nigdy, oczekuję Adwentu i śniegu, bo pierwszy już spadł.

Zima jest dla mnie cudowną i piękną porą roku, szczególnie gdy siedzę w ciepłym domku przy oknie i na nią patrzę, ale nie tylko, bo uwielbiam wszelkie zjeżdżanie na sankach czy jabłuszku, rzucanie się śnieżkami, lepienie bałwana - TAK MAM 20 LAT, ALE CZASAMI BRAKUJE MI DZIECIŃSTWA :D, dlatego ZIMOWY PROJEKT był strzałem w dziesiątkę w mojej głowie!


Projekt obejmuje 8 tygodni, rozpoczynając 1 grudnia, a kończąc 25 stycznia.

tydzień I: 1 - 7 grudnia
tydzień II: 8 - 14 grudnia
tydzień III: 15 - 21 grudnia
tydzień IV: 22 - 28 grudnia
tydzień V: 29 grudnia - 4 stycznia
tydzień VI: 5 - 11 stycznia
tydzień VII: 12 - 18 stycznia
tydzień VIII: 19 - 25 stycznia

Każdy tydzień ma swój tytuł i prace powinny go dotyczyć. Nie ma znaczenia czy będą one wykonane na twarzy czy na paznokciach. :)

Zapraszam do wzięcia udziału w projekcie i wklejania banera :-). 

Zaczynamy! :-)



116 komentarzy:

  1. Interesujący projekt. Ja niestety nie mam pomysłów do takich przedsięwzięć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda, bo ja też tak myślałam, jak zgłaszałam się do Słonecznika, a tu mam całą głowę pomyslów :))

      Usuń
  2. Oooo, ciekawe, ale jestem raczej beztalenciem jeśli chodzi o malowanie paznokci a tym bardziej oczu ;-) Chociaż... zastanowię się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanów się i zapraszam do zabawy :-))

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy projekt, fajne tematy wymyśliłaś :) Niestety ja już mam swój zimowy projekt, a dwóm nie podołam z powodu pracy :/

    P.S. Masz bardzo maleńką czcionkę na blogu, czy da się to zmienić, bo bardzo trzeba wzrok wytężać, żeby coś przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mialam cichą nadzieję, że wezmiesz udział :P. Czcionkę, jak i cały szablon, znowu zmieniłam, wiec myślę, że teraz jest troszkę lepiej :DD.

      Pisałam do Ciebie maila, nie wiem czy widzialaś:). Głównie chodzi mi o tą aplikację do zapisywania się dziewczyn na projekt, którą miałaś u siebie na blogu. Gdzie mogę coś takiego znaleźć? :))

      Usuń
    2. Niestety nie dam rady wziąć udziału :( I tak już mam mniej czasu na bloga.

      A co do gadżetu to szukaj takie coś 'Mister Linky's Magical Widgets'

      Usuń
    3. Nie ma sprawy, czytałam u Ciebie na blogu, że nie dasz rady :)

      Usuń
  4. Gdyby tylko miała czas na takie projekty, to chętnie wzięłabym w nich udział, ale u mnie ciężko ostatnio z tym. Praca licencjacka sama się nie napisze.

    Masz bardzo ładny i zadbany blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale wiem jak z tym czasem :)). Co do bloga, to dziękuję :). Ciągle coś w nim zmieniam i nie mogę znaleźć swojego ideału :)

      Usuń
    2. Mówiłam o różowym wyglądzie, ale ten... Podoba mi się jeszcze bardziej! :D Teraz jest super :D Zazdroszczę umiejętności :D

      Usuń
    3. I tak za parę dni znowu pewnie będzie inny szablon :). Nie umiem wytrzymać z nimi długo :D. To tak jak z kolorem na paznokciach :D

      Usuń
    4. Mi również bardzo miło :))

      Usuń
  5. Projekt brzmi ciekawie, ostatnio mam strasznie mało czasu to bardziej kreatywnych makijażu. Może dzięki takiemu projektowi wziełabym się za to ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do udziału. Widząc Twoje prace na pewno byś coś ciekawego zmalowała :)

      Usuń
  6. Projekt fajny, właśnie szukam gotowych śnieżynek na paznokcie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie się składa! :) Zapraszam do zabawy :)

      Usuń
  7. gdybym miała jakikolwiek talent : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie po to jest ten projekt, żeby wydobyć talent, którego się "nie ma". Też tak myślałam, jak zaczynałam brać udział u Słonecznika, ale całkiem fajnie mi wychodzą paznokcie, tak powiem skromnie :D

      Usuń
  8. Mamo, nie wiem czy dam rade, bo biore udzial juz w dwoch i ledwo sie wyrabiam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę i debatuję czy wziąć udział, jeszcze chwilkę to potrwa. W sumie to średnio lubię zdobienia zimowe, ale może jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba każdemu brakuje trochę dzieciństwa czasami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami wydaje mi się, że mi aż za bardzo brakuje tego czasu :)

      Usuń
  11. Projekt świetny. Postaram się zrobić, co w mojej mocy i talencie;) Szału może nie będzie, ale zawsze warto się pobawić. Każda okazja do zabawy jest dobra i trzeba ją wykorzystać. Jestem trochę starsza od Ciebie, ale uwielbiam się wygłupiać, jak dziecko. Więc nie przejmuj się wiekiem i dawaj na górkę, jak tylko spadnie pierwszy śnieg:) Ja już nie mogę się doczekać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma w sobie jakiś talent do malowania paznokci, tylko nie każdemu chce się to ukazać innym :).
      Czekam na ten przeogromny śnieg i ruszam na sanki :))

      Usuń
  12. Ja bym wzięła udział, ale niestety za dużo fajnych projektów ostatnimi czasy i nie wyrobię się ze wszystkim, jeszcze bym się zastanowiła, gdyby był raz na 2 tyg, a raz na tydzień to już zbyt często :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trudno :-). Ja z chęcią bym wzięła udzial jeszcze w jednym, ale nigdzie nie mogę niczego znaleźć :)

      Usuń
    2. Osobiście biorę udział w paznokciowej akcji u Frambuesy [frambuesa-beauty.blogspot.com], ale i u Słonecznika [http://bambusowy-raj.blogspot.com/] widziałam, myślę, że do każdego można się jeszcze dopisać :)

      Usuń
    3. U Słonecznika też biorę udział :). A projekt u Frambuesy widziałam, ale jakoś się w nim nie widzę :D

      Usuń
    4. Gratuluję :D ja to bym się nie wyrobiła ze wszystkimi, teraz z jednym u Frambuesy jest ciężko, a jeszcze jestem zapisana do Paznokciowego Teamu, gdzie wzorek jest co 2 tygodnie a i tak nie zawsze się tam wyrabiam :)

      Usuń
    5. No to nieźle masz roboty z tymi pazurami :D

      Usuń
    6. Czy ja wiem ? Przynajmniej kiedy nie mam pomysłu na nowego posta mogę wrzucić jakieś zdobienie paznokci :P

      Usuń
    7. Skąd ja to znam? :D. Niestety, zgubiłam ładowarkę od mojej lustrzanki i robię zdjęcia telefonem, więc ich jakoś nie zachwyca :D

      Usuń
  13. Weszlam na Twojego bloga przez przypadke i jestem zachwycona jak piszesz! :D Milo sie czyta, blog jest schludny i bardzo przyjemny :) Zycze wytrwalosci w dalszym prowadzniu i oczywiscie zapraszam Cie do siebie bys mogla ocenic moje stylizacje na http://angelaendzel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście... Szkoda, że pewnie nie wiesz o czym piszę :)

      Usuń
  14. Świetna sprawa . Kocham zimę, muszę się zastanowić :D

    Pozdrawiam,
    czarodziejkaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanów się i zapraszam do zabawy :))

      Usuń
  15. Dziękuję bardzo za komentarz ;) Niestety wiem że nie wyrobię się z tymi terminami. Na pewno któryś bym opuściła :/ Może następnym razem. Ale jestem bardzo ciekawa prac dziewczyn ;)
    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest obowiązkowe, aby w każdym tygodniu coś zmalować także ponownie zapraszam :)

      Usuń
  16. Projekt super, jednak ja na daną chwilę mam słaby dostęp do internetu, a z czasem to już wgl krucho... Pazurki maluję na szybko, ciężko byłoby mi się wyrobić ;) Może innym razem jak już się ustabilizuje ;)

    No ja u siebie wgl nie lubię krótkich pazurków, ale te osoby akurat dłuższych mieć nie mogą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :).
      Miałam koleżankę na studiach, co też miała takie krótkie paznokcie i zastanawiałam się jak z nimi funkcjonuje :)

      Usuń
  17. Ale fajne tematy, chętnie bym wzięła udział :) nie wiem czy się wyrobię z trzema projektami, nie będzie problemu, jak w razie czego opuszczę jakiś tydzień, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, nie ma problemu z opuszczeniem tygodnia :)

      Usuń
  18. Bardzo fajny projekt i przyjemne tematy :) Ja jednak się nie mogę zadeklarować, znam się już na tyle, że wiem, iż pewnie w połowie bym odpuściła - zbyt dużym leniem jestem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale mamy coś ze sobą wspólnego, bo mi też szybko się nudzi :D. Mam nadzieję, ze swój projekt zrobię do końca:)

      Usuń
    2. Cóź, odpaść we własnym projekcie było by trochę głupio :D Powodzenia i wytrwałości :)

      Usuń
  19. Świetny pomysł na projekt, jeżeli dam radę to z chęcią wezmę udział.
    Strasznie podoba mi się szablon na Twoim blogu, jeśli mogę wiedzieć... wykonywałaś go sama czy może zamówiłaś gdzieś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do zabawy :).
      Z moimi szablonami jest tak, ze dość często je zmieniam i jak dawniej robiłam sama, to teraz postanowiłam poszperać w necie i pobawić się kodami html :D. Ten znalazłam na jakiejś stronie z szablonami. Zmieniłam tylko nagłówek i dodałam więcej ramek z boku :D

      Usuń
  20. Bardzo fajny projekt! Chętnie pooglądam prace innych, bo ja raczej nie mam zdolności :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi miło jeśli pooglądasz nasze prace :)

      Usuń
  21. Fajny projekt i dziękuję za zaproszenie, ale chyba nie dam rady, nie wyrobię się w terminie ;) za dużo mam teraz na głowię, ale może wezmę udział choć w jednym tygodniu ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź udział w tylu tygodniach, ile dasz rady :)

      Usuń
  22. Nie udzielam się w tego typu projektach, ale pomysł świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ahh ja już biorę udział w dwóch projektach, nie wyrobiłabym się z kolejnym, ale jeśli będziesz robiła coś podobnego na wiosnę - już się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł!

    Sama nie umiem robić takich cudów, jak niektóre blogerki, ale chętnie pooglądam prace! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)). No szkoda, ale miłego oglądania :)

      Usuń
  25. bardzo fajny pomysł :)
    z chęcią pooglądam prace wielu blogerek
    :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, więc miłego oglądania :))

      Usuń
  26. tak okropnie nienawidzę zimy ..... nienawidzę ! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo lubię zimę, jak jestem w domu :D. Bo na dworze to tylko dla zabawy, nie z przymusu, gdy muszę wyjść :)

      Usuń
  27. Oj ja nie przepadam za Zimą uwielbiam Wiosnę. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimę lubię tylko w domu, za oknem, albo gdy wychodzą z przyjemności :D.
      Na wiosnę też planuję coś zrobić :))

      Usuń
  28. Fajny projekt. Poważnie się nad nim zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :)). W następnym poście, który dziś powinien się pojawić będzie aplikacja do zgłaszania się :)

      Usuń
  29. Fajny pomysł , uwielbiam zimę i czytając tematy już pojawiło mi się w głowie kilka pomysłów tylko nie wiem czy znajdę czas, ale pomyślę nad zgłoszeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśl, pomyśl i zapraszam do zabawy :))

      Usuń
  30. O mamuniu, kolejny projekt <3 Ja nie wiem jak ogarnę ale kusi mnie niesamowicie :O Chyba mój blog bedzie dotyczył samych makijazy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem coś o brak czasu, na tego typu zabawy, bo doba ma tylko 24 godziny, a tydzień 7 dni :)

      Usuń
  31. Fajny projekt, może się dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja kocham zimę i chyba wezmę udział w zabawie :-) 3 projekt no ale co mi tam raz się żyje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie bym wzieła udział, jedbnak jest to dla mnie najgorszy okres, ponieważ jadę do Pl - i raczej czasu miec nie bedę na zabawy :(((( Ale obiecuje wziąć udział od lutego :) W takich akcjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, nie ma sprawy. Zapraszam do następnego projektu :))

      Usuń
  34. Cześć :) Jestem tu pierwszy raz, bo zobaczyłam u kogoś Twój komentarz z linkiem do Projektu i tak oto się ty znalazłam :) Jeśli można chętnie wzięłabym udział :) A oprócz tego też mam 20 lat i nie mogę się doczekać zimy! :)
    Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :). Pewnie, że można! Zapraszam do zabawy :)

      Usuń
    2. No to super :) Dzięki za odwiedziny, ja również obserwuję :)

      Usuń
  35. Dziękuję za zaproszenie :) Projekt bardzo fajny ale zastanawiam się czy dam radę. Zastanowię się i dam znać jak coś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :). Zastanów się i daj znać :)

      Usuń
    2. Nie wiem jak się wyrobię ale zgłaszam się :) Twoim mani z bałwankiem uświadomiłaś mi że lubię zimowe zdobienia :D Zaraz dodam baner. Buziaki

      Usuń
  36. dzięki, ale chyba bym sie nie wyrobiła ze wstawianiem notek, jestem w Paznokciowym Teamie i tam już dano też nic nie dodałam. Może następnym razem coś na wiosnę czy lato zaproponujesz to na bank wemzę udział, teraz niestety muszę odpuścić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale Paznokciowy Team przestał działać

      Usuń
    2. jak to, od kiedy ?, bo nic nie wiem :-(

      Usuń
    3. Nawet nie wiedziałam, że już go nie ma :)

      Usuń
    4. Dobrze, ze tylko ja nie jestem poinformowana :D

      Usuń
    5. pisałam o tym na blogu

      Usuń
    6. Tracę wzrok przez lekarstwa, więc nie zauważyłam, ale coś czytałam u dziewczyn z Teamu, że chyba kończą działalność.

      Usuń
  37. Mój wzorek na 1 tydzień :)
    http://modnania.blogspot.com/2014/12/zimowy-projekt-niech-pada-snieg-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy tydzień :)
    http://adorianna.blogspot.com/2014/12/zimowy-projekt-tydz1-niech-pada-snieg.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam :) moje zdobienie na 1 tydzień projektu :)
    http://nailartbymargaret.blogspot.com/2014/12/niech-spadnie-snieg-tydzien-1-zimowego.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne tematy prac! Chętnie wzięłabym udział, ale ostatnio brak mi czasu i weny twórczej :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny projekt! :) Czy mogłabym jeszcze dołączyć? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. http://ituunails.blogspot.com/2014/12/niech-pada-snieg.html - pierwszy tydzień zrobiony! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. http://polasilwa.blogspot.com/2014/12/tydzien-pierwszy-niech-pada-snieg.html?m=1
    To jest moja interpretacja pierwszego tygodnia. Mam nadzieję że się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  44. 3 tydzień :)
    http://zwariowanyswiat-tyski.blogspot.com/2014/12/zimowy-projekt-i-zbiorowe-malowanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.