Coraz bliżej święta, czyli moja dziwna interpretacja :).

48 Comments

Witajcie Kochane! 

Jak miewacie się przed świętami? :). Ja z wielką nadzieją oczekuję Pana Kuriera, który przywiezie mi moje hybrydy z Semilaca i biorę się do roboty! :)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje zdobienie, które zrobiłam na trzeci? czy to już czwarty? :D. Okey, trzeci :P tydzień mojego ZIMOWEGO PROJEKTU. Uznacie je za całkiem nie zimowe i w zasadzie w ogóle nie związane jakoś technicznie z tą porą roku, jednak mi chodzi akurat o moje mentalne przywiązanie do Bożego Narodzenia :). 









Jestem Wam winna wyjaśnienia dlaczego właśnie taki motyw jest na moich paznokciach. 

Ja, jako osoba bardzo przywiązana do klasyki i świąt, od razu jak przeczytałam po raz milionowy tytuł obecnego tygodnia, uznałam, że chciałabym mieć na paznokciach w ten czas, co oddaje całą mnie i nie jest przy tym zbyt zwykle i zbyt skomplikowane. Postawiłam na żelowego frencha. Na początku był on z kropeczkami na linii uśmiechu, ale skoro dziś tata przywiózł mi farbki akrylowego z ukochanej Holandii, to postanowiłam je wykorzystać. 

A oprócz tego, że zimy jak nie było tak nie ma i u niektórych dziewczyn pojawiły się w ogródku kwiatki, gdzie nie gdzie widziałam już bazie, także mamy kolejne połączenie ;D

Wiem, że może te kwiatki, takie bardzo nie zimowe, były chociaż niebieskie albo zielone, no ale postawiłam na róż, bo kiedyś tak strasznie marzyła mi się choinka przystrojona na różowo ;D. 

Mam nadzieję, że, choć z pewnością odbiegające zdobienie od innych dziewczyn, jednak Wam się spodoba.  
Miałam też na paznokciach zieleń z czerwienią i kwiatkami, ale uznałam, że na TEN ważny dla mnie czas jest on zbyt ostry, bo sam outfit też będzie czystą klasyką ;).

Z tego miejsca chciałabym zaprosić Was na mojego FanPage Asiulcowa NAILS, gdzie ostatnio dość często przebywam :). 

Nie wiem czy wpadnę tu jeszcze przed świętami, chociaż mam taki zamiar, ale z planami różnie bywa, więc... 

ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIM ZDROWYCH, WESOŁYCH ŚWIĄT PRZEPEŁNIONYCH OGROMNĄ ILOŚCIĄ DOBROCI I MIŁOŚCI ZE STRONY NAJBLIŻSZYCH. 


48 komentarzy:

  1. Piękne paznokcie, bardzo mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu - masz piękne wiosenne zdobienie tej zimy :) Ze świętami nijak mi się nie kojarzy, ale bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D. Zimy jak nie było tak nie ma, u niektórych już nawet kwiatki się pojawialy w ogrodkach to takie oo mi wyszło :D

      Usuń
  3. Może nie zimowe, ale piękne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interpretacja świąt faktycznie nie zimowa, bardzo wiosenna. Za to delikatna i staranna. Lubię kwiatowe motywy i jestem zdziwiona, że ten żel wygląda jak zwykły mani, a nie jak gruba płyta na paznokciu - a tak najczęściej żelki widuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają moje żelki ;)). Też nie lubię bułeczek na paznokciach ;))

      Usuń
  5. Ja swój manicure na ten tydzień wstawię (mam nadzieję) dziś, bo cały tydzień nie miałam czasu :( Twoja wersja tego tygodnia jest zaskoczeniem, ale za to jakim ładnym :) i muszę powiedzieć, że idealny french!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Trochę pracowałam, aby mi frenche wychodziły idealne ;))

      Usuń
  6. Paznokcie śliczne, uwielbiam kwiatowe wzory :) Ale faktycznie nic a nic nie przypominają świąt :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem właśnie, ale tak mi się podobają, że nawet jak dostałam hybrydy to nie uległam pokusie i zostawiłam to mani ;)

      Usuń
  7. śliczne paznokcie :) Każda interpretacja jest dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Jeej, jak fajnie, że Wam się podobają moje paznokcie ;))

      Usuń
  9. Faktycznie, oryginalny i niecodzienny pomysł, ale bardzo mi się podoba to Twoje wiosenne wyobrażenie zimy ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy ma prawo do swoich skojarzeń :) Baaardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny mani, jednak przyznam, że ten motyw wolę wiosną ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię takie motywy na paznokciach w każdą porę roku. Być może dlatego, że więcej siedzę w paznokciach żelowych niż zwykłych lakierach i zdobieniach ;)

      Usuń
  12. zdobienie piękne, nie potrafiłabym takiego zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne! Pierwsze moje skojarzenie - Hawaje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne paznokcie, adekwatne do wczesnowiosennej pogody za oknem. Skoro aura wariuje i jest baaardzo niezimowa, to dlaczego paznokcie miałyby być świąteczne? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely nails!!!
    ❊..(
    ✿.(,)
    ❊|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    ✿|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    ❊|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    ✿%¤ª“˜¨¨ᴳᴼᴼᴰ
    ❊#ª“˜¨ ᴺᴵᴳᴴᵀ﹗
    Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo 2015!!!
    ♥Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdobienie idelane do frencha :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki takim paznokciom zima jest niestraszna! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz przepiękne paznokcie! Zdobienie jest bardzo ciekawe, super!
    biala-koszulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)). Akurat o dziwo mi się też podoba ;D

      Usuń
  19. Piękne wzorki a jakie paznokcie, tylko pozazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Starałam się żeby to jakoś wyglądało ;))

      Usuń
    2. Z zimą się nie kojarzą,raczej z wiosną,którą zdecydowanie wolę od zimy,dlatego jestem na tak dla takich kwiatowych zdobień :) piękne!

      Usuń
    3. Nie wiem czemu akurat tak chciałam mieć zrobione, pomino ze robilam tyle motywow zimowych ;D

      Usuń
  20. Bardzo ładne wyszły Ci te pazurki! A motyw kwiatowy rozwesela tą porę roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)). Myślałam, ze wytrzymam z nimi dłużej, ale mam już hybrydzie ;))

      Usuń
  21. Piękne masz paznokcie i śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.