II TYDZIEŃ ZIMOWEGO PROJEKTU - DZWONKI DZWONIĄ

38 Comments
Hej! 

W tym tygodniu zadanie dla dziewczyn, było łatwiejsze niż w zeszłym i przede wszystkim bardziej konkretne :). Przejrzyjcie pracę zdolniach:




































Moja praca podoba mi się najmniej, bo jest najzwyklejsza w porównaniu z innymi pracami :D, ale trudno, nie każdy musi mieć talent ;)

Kolejny tydzień ruszył pełną parą! CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA to temat trzeciotygodniowy. Pracę jak zwykle możecie oddawać tutaj

Buziaki, Asiulcowaa. :*


38 komentarzy:

  1. `Chyba żartujesz, prawda ? Tworzysz cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się jakoś specjalnie nie podobają :)

      Usuń
  2. Łał, dziewczyny naprawdę się postarały ;) A moja taka prosta wśród tych wszystkich prac ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przedostatni makijaż jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo dla Dziewczyn :)
    Bardzo podoba mi się makijaż na I zdjęciu i dwa ostatnie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Asiu :) Ja jak zwykle spóźniona postaram się podesłać linka jutro... skończyłam teraz 2 projekty, więc od następnego tygodnia będę na czas :))
    PS: co do zdobień z tego tygodnia to muszę to napisać: Modnaania - przepiękne, a Margaret - POWALAJĄCE!!! Mega mi się podobają Wasze mani <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale macie dziewczyny zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne prace ;) Szczególnie modnaania i Margaret Nail art zrobiły świetne zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Temat trudny :). Widać, że wszystkie pazurki bardzo pracochłonne! Mi bardzo spodobał się też makijaż KukuMuniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też podoba jej makijaż :). Fajnie oddaje kolor dzwonków :)

      Usuń
  9. Margaret Nail art - najpiękniejsze :-) Ja w II tygodniu się nie wyrobiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze dwie prace najbardziej mi się podobają :) Ogólnie wszystkie dziewczyny mają talent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prace fajne, trudno wybrać najładniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam pojęcia, która praca jest najładniejsza. Wszystkie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :))

      Usuń
  14. Naprawdę piękne prace, wszystkie dziewczyny się postarały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.