Liebster Blog Award - zostałam nominowana.

41 Comments
Dziś troszkę mniej kosmetycznie, aczkolwiek również ciekawie, bowiem zostałam nominowana do Liebster Blog Award, za co bardzo dziękuję gośceee z bloga color-explosion-blog.



"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Postanowiłam, że będę pisać pytania i od razu  na nie odpowiadać, bo to nam ułatwi sprawy techniczne:)

1. Co jest Twoim największym osiągnięciem w życiu?
Hmm... to jest dość ciężkie pytanie. Nie mam pojęcia tak naprawdę. Być może to, że miałam zawsze dość dobre wyniki w nauce, przez co raz ze średnią 5,7 zakwalifikowałam się do otrzymania stypendium naukowego. 

2. Czego byś nigdy nie zjadła?
Jakiegokolwiek owada. Po prosu, gdy widzę jak w różnych krajach ludzie je spożywają, albo robi to Bear Grylls, to mnie cofa :D.

3. Jest coś co zawsze chciałaś zrobić ale zawsze brakowało Ci odwagi?
Chciałam mieć tatuaż, ale boję się bólu, więc raczej sobie go podaruję. 

4. Gdybyś miała wybierać przed swoim urodzeniem: chcesz być piękna czy mądra? Co byś wybrała?
Oczywiście, że mądra. Chciałabym wtedy zostać znanym biologiem albo chemikiem. 

5. Jak myślisz, czy istnieje przyjaźń między kobietą i mężczyzną?
Pewnie, że tak.

6. Jaką część ciała najbardziej w sobie lubisz?
Gdyby pytanie było skierowane w to czego w sobie nie lubię, miałabym całą listę :). Mimo wszystko, myślę że są to oczy, łącznie z brwiami i rzęsami.

7. Twoje ulubione słowo?
Masakra :D

8. Słodki czy gorzki?
Słodki :)

9. Złapałaś złotą rybkę, która obiecała Ci jedno życzenie- co tylko chcesz! Co byś sobie zażyczyła?
Więcej życzeń :D

10. Jaka piosenka najlepiej Ci się kojarzy i dlaczego?
Jest wiele takich piosenek, nie umiem wybrać jednej. Fajnie kojarzy mi się "Waka waka" i "Belgijka", bo za moich czasów w liceum wszyscy do tego tańczyliśmy na happeningach na rynku i deptaku w Chełmnie, studniówkach, półmetkach i osiemnastkach :D

11. Czym jest dla Ciebie pisanie bloga?
Oderwaniem się od rzeczywistości. Lubię usiąść przed komputerem i coś tu naskrobać o kosmetykach. Zawsze wtedy poprawia mi się humor. 

Czas na moje pytania:
1. Zbliża się czas świąt, jak masz zamiar je spędzić?
2. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
3. Jakie jest Twoje największe marzenie?
4. Który blog, oprócz mojego (haha, żartuję), jest wg Ciebie wart uwagi?
5. Jaki kosmetyk jest największym hitem w Twoim kosmetycznym świecie.
6. Której cechy najbardziej w sobie nie lubisz?
7. Czytałaś ciekawe książki, które mogłabyś mi polecić?
8. Jaka porażka dotknęła Cię najbardziej?
9. Do czego masz słabość?
10. Dokąd wyruszysz w wymarzoną podróż?
11. Masz władzę nad światem przez 6 godzin, co robisz?

Do zabawy nominuję:



Jeszcze raz dziękuję za nominację do zabawy. Oczywiście Wy, nominowane przeze mnie nie musicie brać w tym udziału :)


SWOJE PRACE DO ZIMOWEGO PROJEKTU PROSZĘ UMIESZCZAĆ W STRONIE, KTÓRĄ ZNAJDZIECIE PO PRAWEJ STRONIE W OGŁOSZENIACH LUB KLIKAJĄC TUTAJ



41 komentarzy:

  1. Ahahah ja też uwielbiam słowo masakra :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię słowo "masakra" ;P Zaskoczyłaś mnie tą odpowiedzią :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xd. Jak fajnie, że nie jestem sama :D

      Usuń
  3. tatuaż nie boli : ) chyba, że na żebrach chcesz sobie zrobić, czy na innych kościstych miejscach : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, miałam dziś pobieraną krew 5 razy, to nawet lekkie ukłucie mnie już boli ;p

      Usuń
  4. Też często używam słowa masakra ;D Dzięki za nominację, odpowiem jak tylko znajdę wolną chwilę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za nominacje, pozwolisz że zrobię t szybciutko tutaj :)
    1. Zbliża się czas świąt, jak masz zamiar je spędzić?
    O: Tak się składa że to będą pierwsze moje święta z mężem i jego rodziną więc pojęcia nie mam jak to wszystko będzie wyglądać :)
    2. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
    O: Bez pomalowanych paznokci, musi być przynajmniej odżywka.
    3. Jakie jest Twoje największe marzenie?
    O: Mam jedno i ciągle nad nim pracuje, ale nie powiem bo się nie spełni.
    4. Który blog, oprócz mojego (haha, żartuję), jest wg Ciebie wart uwagi?
    O: Jest wiele takich blogów ale ostatnio bardzo zainteresował mnie ten http://zyj-kochaj-tworz.blogspot.com/ dzięki autorce zmieniłam wiele rzeczy na blogu do których nie wiedziałam jak się zabrać :)
    5. Jaki kosmetyk jest największym hitem w Twoim kosmetycznym świecie.
    O: Mam dwa peeling jonson&jonson i top fluo Wibo
    6. Której cery najbardziej w sobie nie lubisz?
    O: Cery? Chyba chodziło o cechę :) Za bardzo się uzewnętrzniam
    7. Czytałaś ciekawe książki, które mogłabyś mi polecić?
    O: Dan Brown - Anioły i demony
    8. Jaka porażka dotknęła Cię najbardziej?
    O: Nie pamiętam , mam pamięć wypartą ;)
    9. Do czego masz słabość?
    O: Do słodyczy, w ogóle do jedzenia
    10. Dokąd wyruszysz w wymarzoną podróż?
    O: Marzy mi się Hiszpania
    11. Masz władzę nad światem przez 6 godzin, co robisz?
    O: Każę wszystkim malować paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :). Dziękuję za odpowiedż :)

      Usuń
  6. Gratuluję nominacji :D

    Ps. Co do tuszu to wszystko zależy od rzęs pod względem osypywania się i trwałości, skoro żadnej Ci się jeszcze nie osypywał to tylko się cieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Ogólnie mam dość długie rzęsy i nawet przedłużanie ich nie sprawily, ze w jakikolwiek sposób się stan :). Pamiętam jak przed studniówką mojego chłopaka obcinałam grzywkę i je podcięłam :D. Ale zawsze obcinam te na dolnej powiece :D

      Usuń
  7. Bardzo fajne odpowiedzi, gratuluję nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama mam dwa tatuaże i chce kolejny jak tylko dzidzia sie urodzi :D Hmm może na drugim nadgarstku. Jak się zdecydujesz, uważaj bo to uzależnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam mięc na plecach wytatuowany łapacz snów i jakiś napis, ale daruje sobie, bo naprawdę może uzależnić :D

      Usuń
    2. Heh, grunt żeby nie żałować ;P

      Usuń
  9. Też chciałabym mieć tatuaż ale nie zrobię z powodu bólu i strachu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zabawa, na pewno w weekend odpowiem na te pytania i dziękuję Ci bardzo za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze raz dziękuję za nominację :)) Postaram się znaleźć dłuższą chwilkę i napisać coś z sensem (i jeszcze wymyślić pytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :-)). Jasne, czekam na odpowiedzi :)

      Usuń
  12. Ja spędziłam w Holandii całe ubiegłe wakacje i przyznaję, że fajna jest ;) Ale czy chciałabym w niej spędzić resztę życia, to nie wiem... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie w Polsce nie ma przyszłości, bo wszystko mnie tu denerwuję i wolę wyjechać za granicę :)

      Usuń
    2. Jak byś wyjechała, to pewnie zaczęłabyś tęsknić ;) Wszędzie lepiej, gdzie nas nie ma ;)

      Usuń
    3. Zdecydowanie nie tęskniłabym. :)

      Usuń
  13. Ja tez bym owadów nie zjadła hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za nominację :) Ale pytania wybrałaś ciekawe :) Postaram się i wrzucę na bloga moje odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję nominacji :) Ja też nigdy bym nie zjadła żadnego owada ani robaka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się w pełni z pkt. o złotej rybce - to najlepsze rozwiązanie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Istnieje ta przyjaźń, o ile facet jest gejem :p.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej Asiu!
    Po wielkich trudach wreszcie udało mi się skończyć post z LBA, gdybyś miała ochotę, to zapraszam do czytania: http://prettynailsbykasia.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-zostaam-nominowana.html
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.