Podsumowanie pierwszego tygodnia ZIMOWEGO PROJEKTU.

44 Comments


Jest mi naprawdę bardzo miło, że tyle dziewczyn zechciało przesłać swoje prace :). Niżej możecie przejrzeć małe arcydzieła:)

TYDZIEŃ I - NIECH PADA ŚNIEG














































Taak... Niestety nie znajdziecie tu mojej pracy, bo mój stan zdrowia nie pozwalał mi na zmalowanie czegokolwiek.

Wiem, że ten tydzień był dość ciężki jeśli chodzi o oryginalność, bo wiadomo śnieg to śnieg ;). W następnym jest już lepiej i sama mam milion pomysłów, które mam nadzieję zrealizuję :). 

Zapraszam do DRUGIEGO TYGODNIA "DZWONKI DZWONIĄ" 

SWOJE PRACE DO ZIMOWEGO PROJEKTU PROSZĘ UMIESZCZAĆ W STRONIE, KTÓRĄ ZNAJDZIECIE PO PRAWEJ STRONIE W OGŁOSZENIACH LUB KLIKAJĄC TUTAJ

Mam parę perełek, które najbardziej mi się spodobały. A które dla Was, ze zdobień, są najlepsze? :)





44 komentarze:

  1. Margaret Nail art są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne śnieżynki! Jest się czym inspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne paznokcie! Nie potrafię się zdecydować, które podobają mi się bardziej. Wspaniałe... sama bym takie z chęcią nosiła, jakby ktoś mi je zrobił, bo nie dałabym rady ich wykonać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wierzę, że nie dałabyś rady :).

      Usuń
  4. Późno, ale jestem i ja! Zapraszam też do zobaczenia mojej pracy :)))
    http://kuku-muniu.blogspot.com/2014/12/niech-pada-snieg.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodam, że dziewczyny zrobiły świetną robotę. Wszystkie prace są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie! szkoda, że tak nie potrafię :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdobienia :))
    PS: Asiu - ja też coś zmalowałam ale dopiero dziś wieczorkiem, rano jak pstryknę fotki i napiszę jakiś post, to Ci podeślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :)). Czekam :)

      Usuń
    2. wreszcie dodane ;)
      http://prettynailsbykasia.blogspot.com/2014/12/zimowy-projekt-tydzien-1-niech-pada.html

      Usuń
  8. uwielbiam sniezynki na paznokciach, w tym roku sama sobie moze cos podobnego zmaluje na miare mozliwosci zdobniczych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też podobają, ale jakoś nie wychodzą :D

      Usuń
  9. Podziwiam makijaże bo ja Nie mam talentu w tym zakresie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne, oj widzę kilka pięknych śnieżynek które od razu wpadły mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sobie kupić płytkę do śnieżynek :D

      Usuń
  11. Sporo fajnych prac ;)

    Zdecydowanie kompletne dno, szkoda wydawać na nie nawet tych kilku złotych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlaśnie tak myślalam, chociaż dużo dziewczyn je zachwalało :D

      Usuń
    2. Generalnie może nie są, aż takie złe patrząc na ich cenę :D Ale w porównaniu do np. Semilaca czy Shellaca no to tak jak porównywać zwykły lakier do hybrydy :D

      Usuń
    3. No właśnie o to mi chodzi, a szybki odchodzą od paznokci? :). Wiesz... Jestem ciekawa zdania o nich, bo dla niektórych naprawdę są mega świetne, a u niektórych na drugi dzień odchodzą od paznokcia :)

      Usuń
  12. wszystkie pazurki prezentują sie bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od razu nabrałam ochoty na taki śnieżynkowy mani, ale moje paznokcie aktualnie wołają o pomstę do nieba swoją długością (a raczej jej brakiem).

    Mam nadzieję, że nadrobisz ten temat i zaległą pracę zaprezentujesz nam tu za tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też cienko z długością paznokci, ale chociaż lożysko się wydluża i nie mam dziecięcych szponków :D.
      Chciałabym coś zmalować, ale kurcze... Różnie to bywa u mnie z tym moim zdrowiem. Raz się czuję dobrze, a za chwile jestem calkowicie rozbita.

      Usuń
  14. Piękne prace, szczególnie paznokcie, podziwiam!
    biala-koszulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że ostatnio mam mało czasu, bo lubię takie projekty:).

    Świetne są paznokcie nr 2 - proste ale fajnie oddają zimowy nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, szkoda :).
      Bazowy kolor jest świetny :)

      Usuń
  16. świetny pomysł na projekt ! :D wszystkie mi się podobają ! każda na swój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Dla mnie też są świetne te prace :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.