Jestem czy mnie nie ma? ;). Moje nowa hybrydowa miłość.

17 Comments
Hej!

Zaczął się nowy rok, a mnie coraz więcej tu nie ma. Nie mam czasu na projekt, na bloga, na nic. Tak wiele się u mnie zmieniło, gdy razem z Dominikiem rozpoczynaliśmy kolejny rok (nie trudno się domyślić o co chodzi ;P). Oprócz tego ogarnął mnie szal związany z egzaminami w szkole. Chciałabym powiedzieć, ze moja nauka przynosi jakieś skutki, ale jeszcze tego nie zauważyłam. Potrafię nauczyć się wszystkiego (nawet fizyki, a w liceum to byłaby moja zmora, gdyby nie lekcje z wychowawca, który pozwalał ściągać), ale te cholerne SKŁADNIKI AKTYWNE do danej cery na nic nie chcą mi wejść do głowy :D.

Nie wiem czy będzie mnie tu teraz jeszcze mniej, bo lubię Was i mojego bloga. Ciągle przybywa mi nowych kosmetyków, ale nie mogę się zabrać, aby napisać o nich recenzje. Nie mniej coraz więcej czasu spędzam przy planowaniu przyszłego roku i paznokciach. odkąd na święta mój Ukochany podarował mi hybrydy Semilaca.

Zastanawiam się czy teraz całkowicie nie oprzeć moich postów o paznokcie, bo to chyba, cały czas, ciągnie mnie najbardziej. Dlatego dziś chciałabym przedstawić Wam kilka moich stylizacji tymi właśnie hybrydami oraz moje jeszczenieperfekcyjne malowanki metoda One Stroke.

Jak zaczęła się moja przygoda z hybrydami?
Otóż przeglądając Wasze blogi, nie ciężko było mi trafić na Semilaca. Czytałam o nim wiele dobrego, a mi najbardziej zależało na trwałości, bo nie po to kupuje hybrydy, zęby za trzy dni mieć odpryski, bo i tak mi się już zdarzało.

Zamówiłam 9 kolorów + top i bazę, a gdy je dostałam to zaczęła się cala zabawa. ;D





A tu metoda OS ;)


Ciągle pracuje nad ta metoda i mam na dzieje, ze za jakiś czas będzie jeszcze lepiej ;))

JEŚLI MACIE OCHOTĘ, ZAPRASZAM WAS NA MOJEGO FP <KLIK> ORAZ NA FP POSWIECONEGO HYBRYDOM SEMILACA <KLIK>



17 komentarzy:

  1. Bardzo ladne, najbardziej mi sie blekitne podobaja bo kocham niebieski. Ja tez kupilam w tyum tygodniu hybrydy tylko ze cosmetics zone, ale w planach mam semilacki.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne, masz mega talent:) też bym tak chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kwiatuszki piękne :) też teraz choruję na one-stroke :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie boskie wzorki! Uwielbiam motywy kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te motywy kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pięknie Ci wyszły te one stroki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kwiaty ;) bardzo podobają mi się zdobienia wykonane tą metodą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. choć wolę gładkie i klasyczne, kwiatowe motywy mi się i Ciebie spodobały;)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne zdobienia, mam lewe rece do malowania paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne ! :)
    paperlifex33.blogspot.com obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.