Trzeci, czwarty i piąty tydzień ZIMOWEGO PROJEKTU

14 Comments
Troszkę mnie nie było, ale małymi kroczkami wracam do dawnego stanu i wracam do Was :)

Dziś przedstawię Wam  trzy zaległe tygodnie prac dziewczyn. Do dwóch, niestety, nie udało mi się nic zmalować ;((


TYDZIEŃ III - CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA























































TYDZIEŃ IV - WESOŁYCH ŚWIĄT

































NIE MOGŁAM WCZYTAĆ ZDJĘĆ NA BLOGU


TYDZIEŃ V - SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU







































14 komentarzy:

  1. Ale świetne prace wykonały dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczności , znalazłam dużo inspiracji <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie, trudno mi wybrać, ale chyba najbardziej podobają mi się te "sweterkowe". Są takie typowo zimowe, no i pasują do ubrań z takim wzorkiem! Pierwszy makijaż również przypadł mi do gustu.
    Bardzo ciekawie prezentuje się ten zimowy projekt. Cieszę się, że dodałaś w końcu nowy post! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys musialam dodac, ale i tak rzadko tutaj bywam ;)

      Usuń
  4. ojj a ja jestem zmuszona odpuscic :((

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle wszystkie pracą są super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda z dziewczyn maksymalnie się wykazała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze u mnie troche krucho z czasem :(

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.