Essence, mosaic compact powder, 01 sunkissed beauty

6 Comments
Cześć dziewczyny! Dziś mam dla Was przygotowaną recenzję jednego z moich ulubionych kosmetyków do twarzy, a mianowicie bronzera z Essence ;)



OPAKOWANIE:
Bronzer jest zamknięty w typowym kompakcie podobnym do większości, w których znajdują się bronzery czy pudry. Otwiera się go naprawdę łatwo, więc nie ma problemu, że trzeba się wysilać i coś nam spadnie. Opakowanie i zatrzask jest tak skonstruowane, że na pewno się nie wyrobi, a klapka nie będzie luźna.

KOLOR/ZAPACH:
Kiedy miałam szał na zakupy i wpadłam do drogerii tylko po "jedną rzecz" spotkałam ten bronzer. Dość ciężko jest wybrać dla mnie odpowiedni kolor, bo nie bardzo lubię, gdy są one bardziej pomarańczowe niż brązowe. Zaciekawił mnie ten chyba przez tę mozaikę, bo zazwyczaj kupowałam jeden odcień, a tutaj są aż cztery. Oprócz tego występują także delikatne drobinki. Wiem, że dla mojej cery są one raczej nie wskazane, ale tak bardzo mnie urzekły, że musiałam go mieć ;D.
Co do zapachu, jak dla mnie pachnie cynamonem i kakao, czyli bosko :).

MOJA OPINIA:
Jak dla mnie jest super! Nie jest pomarańczowy, a głównie o to mi własnie chodziło. Wszystkie cztery odcienie bardzo fajnie łączą się w całość. Na twarzy utrzymuje się cały dzień i daje ładny naturalny efekt. Używam go dość długo, a nie ubywa go. Nie osypuje się. Myślę, że naprawdę warto go kupić ;)




ZAPRASZAM NA MOJEGO FANPAGE :)) ASIULCOWA MAKE-UP & NAILS


6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.