Szczotka do włosów Tangle Teezer

18 Comments
Fakt faktem, że dość długo zbierałam się do kupna tej szczotki, bo wydawało mi się, że dużo kosztuje, ale gdy stan moich włosów się tak bardzo pogorszył, z wiadomych przyczyn i zobaczyłam ją w Rossmannie nawet chwili się nie zastanawiałam.

Miałam i nadal mam co do niej duże wymagania, ale jak na razie sprawdza się na plus. Szczotka jest tak cudownie skonstruowana, że pomimo iż nie ma rączki, ani razu mi nie wypadła z dłoni. Posiada dwa rzęsy grzebieni, krótszych i dłuższych ułożonych na przemian stworzonych z dość giętkiego plastiku.

Zastanawiałam się nad jej działaniem, bo każda inna szczotka podczas czesania wyrywała moje włosy, szczególnie gdy były mokre lub splątane. Ta daje radę rozczesać je bez żadnych ubytków, co dla mnie jest miłym zaskoczeniem. Miała niwelować także elektryzowanie się włosów i świetnie sobie z tym radzi.

Wiele razy czytałam, że kosztuje ok. 100 zł, ale ja kupiłam ją za 35 zł (również oryginalną) i nie wydaje mi się, aby różniła się czymkolwiek od droższych wersji.
Moim skromnym zdaniem jest to cudo, które powinna mieć każda WŁOSOmaniaczka, ale również dziewczyna, która lubi dbać o włosy i nie cierpieć podczas rozczesywania. 


Czekam za swoją zamówioną ładowarką do lustrzanki i będę dalej publikowała posty. Jak na razie mój aparat w Sony Xperii E4 nie daje rady stworzyć ładnych zdjęć ;D. Myślę też czy nie zacząć nagrywać filmików na yt o tematyce MakeUp&Nails, ale nad tym muszę się jeszcze zastanowić. Tym czasem zapraszam Was na mojego FanPage:


18 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą szczotkę mam tą samą wersję kolorystyczną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super. Mi ta najbardziej przypadła do gustu ;)

      Usuń
  2. Ja jeszcze o niej myśle, ale jestem bliższa kupienia : p

    OdpowiedzUsuń
  3. mam w tym samym kolorze, ale inny kształt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie! :D. Mi się spodobała, bo ma moje ulubione kolorki - fiolet i róż ;)

      Usuń
  4. Już tyle się o niej naczytałam, że sama mam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest idealna. Nie czeszę włosów już żadną inną szczotką ;D

      Usuń
  5. słyszałam już dużo dobrego o nich :D może czas już na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie najlepsze czesadło ever! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pomoże mi przy moich wlosach, które ciągle stają się coraz krótsze...

      Usuń
  7. Miałam tak samo - kiedy po kilku latach szału na TT w końcu ją kupiłam, nie umiem już żyć inaczej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bardzo lubię tą szczotkę, ale chyba jestem jakaś niezdarna, bo mi ona ciągle wypada z ręki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ją! Ona tylko na początku tyle kosztowała, teraz spokojnie możną ją kupić w okolicach 30 zł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.