Rimmel, 60 seconds SUPER SHINE, 335 GIMME SOME OF THAT.

26 Comments
Lakier ten kupiłam jako pierwszy, gdy doszłam do wniosku, że przez jakiś czas nie będę nakładała żeli, akryli czy hybryd. 
Dostałam go w Rossmannie po cenie promocyjnej 8 zł i grosze. Co dla mnie ważne, lakiery te biorą udział w akcji "Wzór do naśladowania", o której możecie przeczytać więcej na stronie http://www.wzordonasladowania.pl.
Wybierając lakiery, starałam się znaleźć takie, które schną bardzo szybko, więc nie przez przypadek sięgnęłam po tę serię Rimmel London. Odcień, który Wam dziś przedstawię nazywa się 335 GIMME SOME OF THAT. Jeśli właściwie określić kolor, to jest on bardzo, bardzo podobny do SEMILAC z Diamond Cosmetics Poland nr 065 WILD STRAWBERRY, tylko nieco ciemniejszy. Niestety, na zdjęciach wpada w lekką czerwień choć to piękna DZIKA TRUSKAWKA ; ).
Emalia zamknięta jest w typowej, eleganckiej buteleczce, na której nie ma zbędnych napisów oprócz "RIMMEL LONDON" i numerku koloru. Pędzelek jest szeroki, ścięty na półokrągło, czyli taki jaki ja lubię najbardziej. W konsystencji jest typowym kremem o pięknym połysku po wyschnięciu. Maluje się nim naprawdę dobrze, bo jest tak napigmentowany, że jedna warstwa, jaką widzicie na zdjęciach, pozwoliła pokryć całą płytkę bez prześwitów i smug, oraz nie jest gęsty, ani za rzadki, w sam raz. Po płytce rozprowadza się bardzo płynnie.
Na paznokciach nosiłam go 4 dni, bez żadnych zadrapań, ubytków. Po tym czasie zmyłam go.
Jak jest ze schnięciem? Nawet chyba nie musiałam czekać tych "regulaminowych" 60 sekund, aby był suchy. Jest dla mnie jednym z lepszych lakierów z jakimi miałam do czynienia, a swoja ceną zwala konkurencję z nóg.




26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mi też on się bardzo podoba :)). Jest przecudowny :)

      Usuń
  2. Bardzo, bardzo ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne paznokietki :)

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lakiery z Rimmela, kolor jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! :). Są moimi ideałami :D

      Usuń
  5. Bardzo ladny kolor. Nie mam zadnego lakieru z tej serii. A po komentarzu u mnie- przeciez masz dosc dlugie jak dla mnie paznokcie to co Ci ma odrosnac???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były utwardzone żelem po szkoleniu. Teraz je ścięłam na krótko, żeby mi odrosły. Zdjęcia robiłam jakiś czas temu dlatego na niektórych mogą wydawać się dłuższe ;))

      Usuń
  6. Piękny odcień. Obecnie też mam na paznokciach Rimmelowy róż, tylko nieco jaśniejszy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Rimmelowskie lakiery są najlepsze :)

      Usuń
  7. Ja tak poza postem.. jaki piękny szablon masz <3 !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolorek na jakieś wyjście!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.