tołpa, green oczyszczanie.

6 Comments

Cześć dziewczyny! Dziś chciałabym opowiedzieć Wam o kosmetyku z tołpy - toniku/płynie miceralnym 2w1.

Świadomie i przede wszystkim dobrze zaczęłam pielęgnować swoją cerę dopiero, gdy rozpoczęłam PSK. U mnie niestety jest ten problem, że skóra po jakimś czasie się przyzwyczaja do każdych kosmetyków i zaczynają mnie one uczulać. Było tak z serią Ziaja Polska "Liście manuka", z której po przetestowaniu całej serii lubię tylko jeden krem oraz z NIVEA. Zuczuleniem nie jest niestety tak różowo, bo wysypuje mi całą twarz, szyję i dekolt i ciężko mi to zwalczyć. Tak naprawdę wcześniej też przestają te kosmetyki po prostu działać tak jak powinny.

Na szczęście o wiele lepiej moja skóra reaguję na cudowną tołpę, ale po kolei.

Płyn miceralny-tonik 2w1 występuje w 200 ml plastikowej butelce ze specjalnym zamknięciem. Szata graficzna jak na tę firmę kosmetyczną przystało jest bardzo ładnie rozłożona, wszystko czytelne. Płyn nie jest ani typową wodą, ani olejem, jednakże jest on odrobinę tłusty. Jako płyn miceralny bardzo dobrze zmywa makijaż. Jako tonik świetnie nawilża cerę po umyciu twarzy żelem lub wodą z mydłem. Nie powoduje ściągnięcia, pieczenia ani podrażnień. Jest hipoalergiczny, przeznaczony przede wszystkim dla cery wrażliwej każdego rodzaju. Bogaty w cudowne składniki aktywne jest dla mnie idealny i pomimo dłuższego stosowania tej serii efekty nadal są zadowalające.
Teraz w lato toniku używam, aby odświeżyć swoją twarz podczas tych upałów



W niedzielę skończyło mi się szkolenie, pokaże Wam dziś swoje certyfikaty! :D









Buziaki ! <3 


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A dla mnie to już norma w codziennej pielęgnacji ;))

      Usuń
  2. Gratuluje ukończenia szkolenia :) Płynu nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;). Warto kupić ten tonik ;)

      Usuń
  3. O super :) Ja się wybieram na kursy kosmetyczne :)
    www.cukrowa-ksiezniczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też czekają kursy kosmetyczne niedługo :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.