Wakacje w Rowach 2015

5 Comments
Dziś przedstawię Wam kilka zdjęć z moich wakacji ;))


Jako pierwsze ze zdjęć macie moje selfie podczas jazdy samochodem nad morze :)



Jedno z moich marzeń się spełniło, miałam przyjemność oglądać zachód słońca nad pięknym polskim morzem <3. 





Zdjęcie z mamą i całą ekipą podczas pierwszego dnia pobytu :))




Czwartkowa Ustka.



Nasz ostatni zachód słońca.





Imprezowy piątek w Thaiti w tawernie ;). Tak, tak, taka jestem opalona :P



W niedzielę już nam bardzo wiało



Pierwszy i ostatni zachód słońca oraz mocny wiaterek i połowa plaży zabrana przez morze :)






Brakuje mi tych paru dni i cudownej pogody, jaka nam towarzyszyła. Mam nadzieję, że rok szybko minie i za rok znowu będziemy mogli się zobaczyć :)


5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.