Essence, soo glow! cream to powder highligther.

10 Comments
Dziś jestem już z Wami z kolejną recenzją. Tym razem będzie to rozświetlacz firmy Essence, soo glow! cream to powder highligther.

Rzadko kiedy używam rozświetlaczy, ze względu na swoją tłustą cerę, ale gdy zauważyłam, że zaczęła się ona mniej świecić z czystej ciekawości kupiłam ten produkt. Ten który posiadam nosi nazwę "20 bright up your life".

Zacznijmy od opakowania. Zwykły, transparentny kompakt, w którym widać kolor produktu. W konsystencji jest typowym kremem, który naprawdę dobrze się i nabiera i rozprowadza na twarzy. Szczerze mówiąc aplikowałam go tylko na szczyty kości policzkowych, chociaż chciałam coś rozświetlającego pod oczy, ale ten produkt się kompletnie do tego nie nadał. Można go wykorzystać także pod łuki brwiowe, w wewnętrznym kąciku oka, na obojczyki. Średnio rozprowadza się pędzlem, o wiele lepiej palcami. U mnie dość długo utrzymuje się na twarzy, przez co go lubię jeszcze bardziej. Zużycie jest naprawdę minimalne i starcza na bardzo długo.

W opakowaniu ma różowy kolor, na twarzy tego nie zauważycie, bowiem ładnie go rozcierając daje nam tylko efekt rozświetlenia, bez żadnych "kolorowych plam".



Planuje nagrywać filmiki z recenzjami i makijażami, ale nie mam pojęcia jak mi to wyjdzie. Macie jakieś rady, wskazówki? Emotikon smile


10 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.