Bioliq - oczyszczający żel do mycia twarzy ze szczorteczką

28 Comments
Cześć dziewczyny! 
Pielęgnacja mojej twarzy jest priorytetem jeśli chodzi o wygląd. Na drugim miejscu stoją włosy, ale dziś nie o tym. Moja buźka jest czasami problematyczna, a czasami aż mnie zadziwia wyglądając naprawdę dobrze. Nie każdy żel mi pasuje, tak samo jak peeling czy maska. Niektóre mnie przesuszają, inne uczulają. Jak jest z tym? Przeczytajcie poniżej.



Produkt znajduje się w kartonowym pudełeczku, na którym mamy wszystkie ważne informacje. Wewnątrz mamy 125 ml białą tubę. Na końcu występuje silikonowa, niebieska szczoteczka z mikrowłóknami. 

W konsystencji jest typowym, przezroczystym żelem, który aby go wydostać należy przekręcić nakrętkę z OFF na ON. Należy troszkę uważać, aby nie wylać go za dużo. Ale jak paaachnie :)). Przypomina mi czarną herbatę z cytryną. CUDOWNIE! :).

Szczerze mówiąc nastawiłam się na niego od czasu, gdy zobaczyłam reklamę. Pomyślałam wtedy, że skoro można go kupić tylko w aptece to sporo kosztuje. Zdziwiłam się, gdy uslyszalam cenę, bo kosztuje ok. 17 zł. Polubiłam się z nim od razu. Na twarzy nie pieni się w ogóle, ale doskonale myje i dzięki tej szczoteczce nie potrzebuję już peelingu. Podczas spłukiwania pojawia delikatna pianka. Oczyscza dobrze, pomimo że jest delikatny dla naszej buźki. Nie wysusza i nie podrażnia.

A wy, miałyście go? Lubicie?
Buziaki:*



28 komentarzy:

  1. Też mam na niego ochotę :) A przez ten zapach jeszcze bardziej go chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że nie wysusza i jest tani, najbardziej interesuje mnie ta szczoteczka, fajnie, że zastępuje peeling.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczotka jest extra, skoro nie muszę po niej używać peelingu :)

      Usuń
  3. Pierwszy raz widzę na oczy, ciekawi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też myślałam, że jest droższy, więc nawet go nie ogladalam, ale myślę, że za taką cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile kosztuje tak mniej więcej? :) nie widziałam go jeszcze nigdzie, a ciekawi mnie ta szczoteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Siostra mi zamówiła, mam nadzieje, że mnie nie zawiedzie, bo świetnie się zapowiada ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale ta szczoteczka mnie ciekawi :> Też myślałam, że jest droższy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mega tani, jeśli tak dobrze się u mnie Sprawdza :))

      Usuń
  8. Świetny produkt tylko czy aby higieniczny?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją szczoteczkę po każdym użyciu dokładnie myje:). Dla mnie to nie problem, bo włókna są tak silikonowe, że nic się nie osiadzie:)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na drodze, abyś go kupiła :)

      Usuń
  10. W takim razie chyba i ja wypróbuję, bo uwielbiam tę markę za cudowne kremy do twarzy! :) (szczególnie ten do naczynkowej! )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to mój pierwszy kosmetyk z tej firmy. Muszę spróbować inne :)

      Usuń
  11. Nie mialam, ale myslalam o przetestowaniu podobnego produktu, wiec Twoj post jest jak najbardziej przydatny :)

    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestuj i powiadom mnie o swoich wynikach :)

      Usuń
  12. Mam go, maam! :D I też lubię ;)
    A reklama chyba robi swoje, bo wśród haseł, po których ludzie trafiają na mój blog, wyszukiwanie tego żelu jest najpopularniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest na trzecim miejscu wśród popularności :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.