Koronka na paznokciach, RAPIDOGRAF

12 Comments
Cześć dziewczyny!
Dziś przychodzę do Was z banalnym zdobieniem, które wykonałam RAPIDOGRAFEM z firmy Rystor, końcówką 0,25. 
Niestety, nie na moich paznokciach, bo mi się zwyczajnie nie chciało :D, ale na tipsie pomalowanym w biało-różowy gradient za pomocą farbek akrylowych.


W następnej notce opiszę Wam moje spostrzeżenia co do rapidografu z Rystora, bo wieele mam o nim do powiedzenia :)

Macie rapido? Lubicie czy wolicie stylograf? :D
Buziaki ;*



12 komentarzy:

  1. Nie mam, ale muszę mieć, bo wygląda super :)

    Czekam na następną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam ani jednego ani drugiego, ale to "banalne" zdobienie jest dla mnie jak Mount Everest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest naprawdeciekawy,k ale widac ze czasochlonny - nie dla leniwych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi rapidograf służył do rysowania map na geodezji ale wypróbuję i do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiem co to ten rapidograf :) jestem laikiem w kwestii zdobienia paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite, ze to narysowałaś! Myślałam,że takie rzeczy można robić tylko stemplami, itp. Podziwiam talent i precyzję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, podziwiam Twoje dzieło z zachwytem! Ja bym nie miała cierpliwości, by stworzyć taki malunek. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi się takie koronki podobają, muszę sobie wreszcie rapidograf kupić!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super efekt:) Kobito o czym Ty do mnie mówisz?:P Rapido? Stylograf? Idę się doszkolić:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię rysować rapidografem :) Chociaż mój się wysuszył razem z tuszem ... i muszę zakupić nowy :) Tym razem będę musiała o niego solidnie dbać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.