Manicure hybrydowy, SEMILAC 018,105 i 093

25 Comments
Cześć dziewczyny! :).

Dziś chciałabym Wam przedstawić moje paznokcie, które ja mam nadzieję, pozostaną troszkę dłużej niż tydzień czy dwa :)

Do swojego manicure hybrydowego, wybrałam ulubione kolory na jesień, czyli 018 COBALT, 105 STYLISH GRAY i 093 SILVER DUST

018 chociaż jest to COBALT bardziej przypomina dżinsowy kolor. Chciałam mieć go na paznokciach na wiosnę, gdy dżins królował wśród moich spodni :)

105 STYLISH GRAY, cudowna szarość. Pasuje do niemal każdego koloru:). Jest świetna, stonowana.

093 SILVER DUST. Ten kolor mam odkąd zaczęłam swoją przygodę z hybrydami. Nosiłam już go wiele razy. To co mogę mu zarzucić, to to, że czasami, gdy się przyjrzeć widać pociągnięcia pędzelka. Nie jest tak "rozlany" na paznokciu jak 018 i 105 pokrywając równą warstwą płytkę.

Chciałabym, chociaż raz nosić takie paznokcie dłużej niż tydzień/dwa tygodnie. Ostatnio szybko się pojawia u mnie odrost, więc zmieniam je dość często.

 Miałyście hybrydy SEMILAC? Lubicie? :)
Buziaki :*



25 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądają :) mi hybrydy zawsze po tygodniu odpadają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz aż tak tłustą płytkę ?:)

      Usuń
  2. Niesamowicie podobają mi się hybrydy, kiedyś miałam zrobione tak pazurki jednak po pierwszym ściągnięciu hybryd paznokcie miałam jak papier, zrezygnowałam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto Ci robił te paznokcie? :)

      Usuń
    2. Koleżanka, co prawda dopiero się uczy, ale u niej i u mojej siostry paznokcie przeżyły malowanie całkiem dobrze. Moje same z siebie są bardzo kruche i słabiutkie więc hybrydki odpadają niestety :)

      Usuń
  3. Ja ich nigdy nie miałam ale sporo słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cobalt <3 cudny kolorek, taki mój ;)
    Ja już od jakiegoś czasu zastanawiam się, by w końcu rozpocząć swoją przygodę z hybrydami, ale jeszcze się nie namyśliłam na 100% ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobaltowy - jeansowy jest świetny! Ja semilaci noszę ok 3 tygodni, ale paznokcie mi rosną wolno :) a co do zniszczonych paznokci po ściagnięciu hybryd: musiała Ci je robić jakaś amatorka-kosmetyczka i spiłować płytkę. Przy hybrydzie płytke się JEDYNIE MATOWI, co nie szkodzi pazurkom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie robię :). Paznokci nie mam przepiłowanych :D. I zazwyczaj robię je żelach, a jak wiadomo żel się nie rozpuści pod wpływem acetonu :)

      Usuń
  6. Ostatnio podobne kolory kupiłam, tylko że kobalt wzięłam Full Moon i zamiast srebra złoto, ale szary ten sam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylish gray jest na mojej liście do kupienia, uwielbiam takie szarości jesienią <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.