My Secret, Golden flakes top coat.

19 Comments
Cześć dziewczyny! Czasami idę do drogerii po jakiś lakier do paznokci, ale kompletnie nie wiem, o którym kolorze myślę. Tym razem było tak samo, z tym że kupowałam go podczas akcji w Naturze 1+1 za grosz. Spodobał mi się jakiś granat z Essence, a Pani w kasie przypomniała mi, że mogę wziąć drugi za grosz. Szczerze mówiąc, nie miałam pojęcia, który kolor byłby OK. Mama mi zaproponowała, że może ten będzie ładnie wyglądać. Nie zastanawiałam się długo, bo nie miałam czasu i wzięłam go.
Otworzyłam i pomalowałam nim paznokcie jednej ręki już w samochodzie. Jak spodobał mi się efekt? Czytajcie poniżej :).


Emalia zamknięta w typowej dla tej firmy kwadratowej, przezroczystej buteleczce. Pędzelek krótki i prosto ścięty. Malutkim problemem jest to, że gdy lakier się kończy ciężko go użytkować w sposób "dobry", bo jest za krótki, a buteleczka za szeroka. Poza tym o lakierze nie trzeba pisać za dużo, bo efekt mówi sam za siebie. Każdemu kolorowi dodaje uroku, wspaniale błyszczy się w słońcu. Folia, bo to ona jest właśnie w tym cudeńku, daje efekt "syrenkowy". Gdyby ciasno pokrywał tymi drobinkami paznokcia to syrenka jak malowana :P.
Schnie bardzo szybko i nie ściera się.

A Wam jak się podoba? :). Dla mnie jest świetny.


19 komentarzy:

  1. Od razu jak zobaczyłam efekt, pomyślałam o syrence :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że nie tylko ja mam takie skojarzenie ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. :)). Czasami aż się dziwię, że tak fajnie wygląda :)

      Usuń
  3. ślciznie wygląda a nie spodziewałabym się tak ładneg efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też się nie spodziewalam ;).

      Usuń
  4. Wow, nie spodziewałam się, że te flejsky będą tak cudnie wyglądać na różowym! Muszę wypróbować to połączenie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.