Rok dla WŁOSÓW - akcja!

4 Comments

Cześć dziewczyny! W związku z moim włosomaniactwem pomyślałam, że zrobię dla Was akcje. Tak też się stało. Rok dla WŁOSÓW to akcja w której dbamy o swoje kosmyki i chwalimy się efektami. 
Wiem, że rozpoczął się rok szkolny. Wiele dziewczyn wróciło do szkoły i nauki z pewnością będzie, jak zawsze, dużo, ale po wakacjach nasze włosy zmieniły strukturę, a upały i słońce dały im mocno w kość. 

Jak będzie przebiegać akcja? Na początek piszemy kilka słów na temat naszych włosów, czyli opowiadamy ich historię. Jako drugi krok robimy zdjęcie tego jak wyglądają na dziś. Trzecim krokiem jest napisanie czego oczekujecie. Teraz wystarczy już tylko dbać o  włosy i co miesiąc wstawiać zdjęcie z hashtagiem #RokDlaWŁOSÓW i krótko opisać ich pielęgnację. 

W jednym z poniższych zdjęć wstawiłam Wam moją aktualizację włosową. Nie wiem dlaczego zawsze z prawej strony mam bardziej wykruszone włosy... 



Włosy są moją zmorą odkąd zaczęłam pracować. Nigdy, przenigdy nie pozwólcie, aby fryzjerki próbowały codziennie inne fryzury na waszych włosach. Każdego dnia miałam je suszone, prostowane i lokowane. Wyobraźcie sobie jak one wyglądały. Potem przyszły farbowania. Najpierw chciałam opaskę, następnie ombre. Moje współpracowniczki nałożyły mi farbę, po dwóch godzinach doszły do wniosku, że włosy mi się nie rozjaśnią, więc nałożyły rozjaśniacz, farbę i toner. Na końcach miałam brąz, ale wyszedł krzywo i nałożyły czarną farbę.
Chyba nie muszę mówić jak kolor szybko się zmył. Następnie włosy miałam ciemne, chociaż z tym też były problemy, bo chciałam orzech, ale kolor nie załapał, były plamy, więc położono mi ciemną czekoladę. W tym momencie postanowiłam sama zająć się moimi włosami i aplikować maski z keratyną. Kupiłam olej lniany, olej z pestek winogron i oliwę z oliwek i  zaczęłam olejować włosy. Robię to trzy razy w tygodniu, bo mam wielką nadzieję, że się trochę odżywią i poprawią swoją kondycję, nie mówiąc już o szybszym wzroście. Przy moich cienkich i krótkich włosach dla mnie to bardzo ważne, ponieważ za rok w sierpniu mam ślub, a do tego dnia włosy chcę mieć piękne i długie.

Teraz mam znowu włosy blond. 

Co planuję? Na początku października idę do fryzjera podciąć końcówki. Wiem, że znowu dość sporo będę musiała ściąć i tego boję się najbardziej. Myślę o przedłużeniu włosów, ale nie wiem czy to jest opłacalne. Poza tym nadal trzy razy w tygodniu będę je olejowała i codziennie wcierała odżywkę Jantar. I moje małe postanowienie - NIE FARBUJE WŁOSÓW PRZEZ PRAWIE ROK. Tylko przed ślubem robię baleyage:))

Jesteście chętne do wzięcia udziału w akcji? Wstawiajcie baner i pokazujcie zdjęcia włosów :))


4 komentarze:

  1. włosy przeszły widać że rózne zmiany ;) ale wygladają ładnie i na pewno po tkaim roku pielegnacji będzie ejszcze lepiej ;)
    Trzymam kciuki za Twoją akcje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mam nadzieję, że polepszy im się przez ten rok:)

      Usuń
  2. Super pomysł na akcję! Widać, że Twoje włosy dużo przeszły, a cały rok pielęgnacji sprawi, że będą jeszcze ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. duza metamorfoza włosa.
    zastanowie się nad akcją :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.