ROK DLA WŁOSÓW - PAŹDZIERNIK

6 Comments
Cześć dziewczyny.
Dziś w dalszej części akcji Rok dla WŁOSÓW pragnę pokazać Wam moje październikowe włosy. 
We wrześniu dość mocno je skróciłam, głownie końce, które były spalone. Zakupiłam CASTOR OIL, wsmarowuję go w skórę głowy co trzy, cztery dni. Oprócz tego dziś byłam na nawilżeniu włosów. 

Źle się czuję w blondzie, dlatego 30 października wybieram się do fryzjera na baleyage lub pasemka, tak aby je przyciemnić i zdjęcie listopadowe będzie już na pewno w innym kolorze ;). 

Wiem, że nadal są w złej kondycji i wypadałoby je podciąć, ale nie chcę ich znowu skracać, bo to co urośnie ciągle jest obcinane. 

Mam nadzieję, że regularne aplikowanie Castor Oil, wcierek oraz masek odżywczych i nawilżających sprawi, że będą jeszcze szybciej rosły :)

Tę bardziej szczegółową część pielęgnacji opiszę Wam za miesiąc, gdy to wszystko uprzątnę.
Dziś zostawiam Was ze zdjęciami ;))





I wszystkie zdjęcia włosów z akcji: 






6 komentarzy:

  1. Kochana w czerwcu i lipcu miałaś piękne włosy co skłoniło cię do tak szalonego rozjasnianie trzymam kciuki☺mam nadzieję że niedługo będzie ok👊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczyłam u jednej z kuzynek blond i też go zachcialam. Teraz wiem, że jeśli przejdę do ciemnych nie rozjasnie ich więcej :)

      Usuń
  2. To nie jest tak, że ścinasz to co urosło, faktycznie ścinasz taką samą długość, albo i większą, ale pozbywasz się przede wszystkim zniszczeń a to ma ogromne znaczenie :D Bardzo jestem ciekawa Twojej kolorystycznej przemiany :) Może gdy będziesz miała ciemniejsze włosy spróbuj hennowania? Na pewno włosy nie pożałują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, ale muszę zapuszczac włosy do ślubu. Już kiedyś chciałam spróbować henny, ale teraz gdy przejdę na ciemniejsze chyba się skuszę.

      Usuń
  3. Mi również trzeba było przy nim zostać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. W wolnej chwili na pewno przeczytam Twoją notkę i również skomentuję, tylko zostaw adres bloga ;))

Asiulcowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.